השוק

פרשת יונט קרדיט: המנכ"ל לשעבר מאיים בתביעה נגד החברה

מספר חודשים לאחר לאחר שקרסה בעקבות חשדות למעילה, חברת יונט קרדיט ממשיך להסתבך. מנכ"ל החברה לשעבר, צחי אזר, מאיים בתביעה באם לא יענו לדרישתו לכנס ישיבת דירקטוריון ויפרסמו מידע אותו הם חושבים שהם מסתירים
מערכת ice | 
פרשת יונט קרדיט (צילום פלאש 90/ נעם רבקין פנטון, shutterstock)
לא שקט ביונט קרדיט. מנכ"ל החברה לשעבר צחי אזר דורש, באמצעות עורכי דינו גיא שנער ואינגה אייזנברג, לכנס ישיבת דירקטוריון וזאת מכיוון שנודע לו שישנו מידע על כשלים חמורים בחברה שאינם מפורסמים. אזר, כזכור הינו הבכיר הראשון שהורחק מהמרחק בטענה למעילה בחברת האשראי החוץ בנקאי בחודש יוני האחרון.
לטענתו, הדחתו אינה מוצדקת מכיוון שהדירקטורים חרגו מסמכותם כשהרחיקו אותו ואף החברה פועלת בניגוד לנוהל עסקים תקין ויש חשש ממשי שפעולות ומחדלים שונים שלה מהווים לכאורה הפרת חוק.

הוא מאיים לפנות לבית המשפט באם לא תתקיים פגישת הדירקטוריון אשר תדון בנוסף במדוע לא פורסם דו"ח הבודק החיצוני עופר אלקלעי, שתפקידו היה למצוא היכן הצ'קים החסרים של החברה, ומדוע התעלמו מאזהרותיו על אי סדרים בחרה.
מבחינת יונט קרדיט אזר הוא האשם העיקרי במצב בו החברה נמצאת כיום והרחקתו היא לאחר שנקבע שהפר חובת אמונים בעת שמשך לכאורה כספים ללא אישור ובקופה חסרו צ'קים בהיקף של כמעט 7 מיליון שקל.
מיונט קרדיט נמסר בתגובה כי "מדובר בגבב של טענות שקריות של אדם המנסה בכל כוחו למלט את הדין. החברה תפעל באמצעים משפטיים על מנת להיפרע מהתוצאות ההרסניות של פעילות של צחי אזר".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה