השוק

פרשת יונט קרדיט: בית המשפט פסק בנושא צו העיקול

בית המשפט המחוזי בתל אביב הותיר את העיקול על נכסיו של צחי אזר והורה על דיספוזיציה בנכסיהם של שלמה אייזיק ושי פנסו; את הבקשה התקדימית הגיש עוה"ד ליאור להב שמייצג בעל מניות בחברה
מערכת ice |  1
פרשת יונט קרדיט (צילום פלאש 90/ נעם רבקין פנטון, shutterstock)
בית המשפט המחוזי בת״א ביטל היום (שני) את צו העיקול הזמני שהוצא נגד בעלי השליטה בחברת יונט קרדיט עם זאת הורה על דיספוזיציה בנכסיהם, זאת על רקע הפרשה במסגרתה נעלמו לכאורה מיליונים ממאזני החברה, סיטואציה שלוותה בגל מעצרים בקרב בכירי החברה וכמו כן, גם צו עיקול, שכעת בוטל.
שופטת המחוזי, סיגל יעקבי, קיבלה את הבקשה לביטול צו העיקול שהגישו אנשי העסקים, שלמה אייזיק ושי פנסו, באמצעות עורכי הדין גיא גיסין, יואל פרייליך ואורן שהרבני. שני אנשי העסקים הסכימו להצעת בית המשפט והחליטו להתחייב שלא לבצע כל שינוי באחזקותיהם הפרטיות בחברה הציבורית. יחד עם זאת על צחי אזר נותר העיקול ללא שינוי. את הבקשה הגיש עו"ד ליאור להב שמייצג בעל מניות בחברה.

בהחלטה של המחוזי נכתב כי ״אייזיק ופנסו מצהירים כי לא נטלו דבר מהחברה והם קורבן לאירועים כאשר השקעתם נפגעה, כמו גם שמם הטוב. הם מתחייבים, לפנים משורת הדין, שלא לעשות שינוי או להוציא מידיהם, את המניות המוחזקות על ידם, באופן פרטי בחברה הציבורית, וזאת עד להחלטה אחרת של בית המשפט״.
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    חמשת הקופים
    רוברטו 08/2022/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שילמד מהבוס לשעבר. לא ידעתי לא שמעתי לא ראיתי לא הרגשתי לא אמרו לי כלום !
    סגור