השוק

שלושת חכמי הקדם: גוגל מקימה קמפוס משלה צמוד לאמזון ומייקרוסופט

מה משותף לקורט קורביין, ג'ימי הנדריקס, ביל גייטס וג'ף בזוס? כולם צמחו מהעיר סיאטל שבוושינגטון. סונדאר פיצ'אי, מנכ"ל חברת גוגל, החליט שגם הוא מצטרף לעיר התרבות והאמנות של מערב ארה"ב, שהופכת מהר מאוד ל"עמק הסיליקון" החדש שלה 
מערכת ice | 
גוגל (צילום ויקיפדיה)
גוגל ממשיכה להתרחב ולא רק בזירה הדיגיטלית: החברה העולמית הודיעה על הקמת קמפוס משרדים חדש ליד העיר סיאטל, וושינגטון, בצמוד למשרדי אמזון ו-מייקרוסופט. הקמפוס החדש ייבנה בפארק התעשייה הממוקם בקירקלנד ויחלוש על פני שטח של 40 דונם. על פי הדיווחים, גוגל רכשה גם מגרש מכוניות באזור ועוד שטח צמוד של 20 דונם בסכום של 40 מיליון דולר, וזאת במטרה להמשיך את מגמת ההתרחבות שלה באזור.   
סיאטל היא עיר הולדתו של הגראנג', היא נחשבת לאחת מהערים הליברליות והירוקות ביותר בארה"ב, ובשנים האחרונות גם סיגלה לעצמה מוניטין של מטרופולין מוביל עבור התרחבות עסקית, בייחוד בסקטור ההיי-טק. כאמור, בסיאטל יושבים מטה המשרדים של 'אמזון' ושל 'מייקרוסופט', אך לצידם ניתן למצוא גם את רשת הקפה העולמית 'סטארבקס' (שהחלה את דרכה בסיאטל), את רשת חנויות הסיטונאות 'קוסטקו' הגדולה בארה"ב וה-9 בגודלה בעולם וגם את ענקית התעופה והחלל 'בואינג' שחלק גדול מפעילותה מתנקז לגבולות העיר.  
סיאטל והאזור שמסביבה הם בית חם עבור חברות סטארט-אפ וענקיות הטכנולוגיה העולמיות. העיר קולטת לתוכה אוכלוסייה צעירה ומגוונת ומצמיחה מתוכה אוכלוסייה צעירה ומשכילה, כאשר על פי נתוני מרשם האוכלוסין האמריקאי – בסיאטל אחוז בוגרי הקולג'ים הוא הגבוה מבין כל מדינות ארה"ב.
לצד הקמפוס החדש שגוגל תבנה בקירקלנד, וושינגטון, דווח כי החברה מתכננת להקים קמפוס נוסף בסן-חוזה, קליפורניה. שם, על פי הדיווחים, גוגל הגישה לעיריית סיאטל תוכנית בנייה על פני שטח של 323 דונם, שככל הנראה תזכה לאישור במהלך השנה הקרובה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה