השוק

הבוננזה בפריים דיי אפשרה לאמזון לשלש את הרווח שלה ברבעון השלישי של 2020

הקורונה הייתה למתנה הטובה ביותר עבור ענקית המסחר האלקטרוני, שסיימה את הרבעון ברווח נקי אסטרונומי של 6.9 מיליארד דולר. וגם: המנכ"ל ג'ף בזוס קורא לכל המעסיקים להעלות את שכר המינימום ל -15 דולר לשעה

כפיר אדר | 
אמזון (צילום Unsplash)
הבוננזה של אמזון במהלך הפריים דיי, איפשרה לענקית הסחר האלקטרוני הבינלאומית לסיים את הרבעון השלישי של 2020 ברווח עתק של 6.9 מיליארד דולר, כך פורסם בארצות הברית.
הנעילה שנכפתה על ידי נגיף הקורונה, המשיכה להיות מתנה של ממש עבור אמזון, שראתה את הרווח שלה משולש לעומת התקופה המקבילה אשתקד. רווחים אלה צפויים להימשך גם כאשר החברה מבזבזת מיליארדי דולרים בשל הנגיף שגרם לעלייה משמעותית בהזמנה מקוונת.
הרווח הנקי ברבעון השלישי של החברה עלה ל-6.3 מיליארד דולר, או 12.37 דולר למניה, מ-2.1 מיליארד דולר (4.23 דולר למניה), לפני שנה, זאת על אף הוצאות בגובה של 2.5 מיליארד דולר בזמן המגיפה העולמית. ענקית הקמעונאות המקוונת רשמה גם הכנסות שעלו ב-37% ל -96.1 מיליארד דולר. ללא שינויים בשער החליפין, העלייה עדיין עמדה על 36% לפני שנה.
בתוך כך, מנכ"ל אמזון ג'ף בזוס טען כי: "לפני שנתיים הגדלנו את שכר המינימום של אמזון ל-15 דולר לכל העובדים במשרה מלאה, במשרה חלקית, זמנית ועונתית ברחבי ארה"ב וקראנו תיגר על מעסיקים גדולים אחרים לעשות זאת. בסט ביי וטרג 'הגבירו, ואנחנו מקווים שגם מעסיקים גדולים אחרים יעשו את הקפיצה ל-15 דולר. עכשיו זה יהיה זמן נהדר".

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה