השוק

דור אלון בדרך למהפכה: כך תיראה מתיחת הפנים שתעבור

החברה בשליטת איש העסקים מוטי בן משה, מפצלת את פעילותה לשלוש חטיבות עיקריות: מזון, אנרגיה ונדל"ן. פיצול הפעילות צפוי לאפשר לכל חטיבה להתמקד בתחומה ולמקסם את הפוטנציאל העסקי שלה
מערכת ice |  1
דור אלון (צילום שי אפגין, shutterstock)
דור אלון, חברת האנרגיה והקמעונאות בשליטת מוטי בן-משה, עוברת שינוי מבני משמעותי. החברה מפצלת את פעילותה לשלוש חטיבות עיקריות: מזון, אנרגיה ונדל"ן. במסגרת השינוי, אחרי שמונה יבגני צ'רקסקי, בעל ניסיון עשיר בתחום הפיננסי והעסקי, למנכ"ל החברה. צ'רקסקי, שבעברו כיהן כסמנכ"ל כספים ב-HOT ובתפקידים בכירים נוספים, צפוי להוביל את דור אלון לעידן חדש של צמיחה והתרחבות.
במקביל, ניצן גולדברג, שעזב לאחרונה את תפקידו כסמנכ"ל השיווק והסחר בשופרסל, מונה לעמוד בראש חטיבת המזון החדשה של דור אלון. מינוי זה מסמן את הכוונה של החברה להרחיב משמעותית את פעילותה בתחום המזון, תוך ניצול הניסיון העשיר של גולדברג בענף. החטיבה החדשה תכלול את פעילות הקמעונאות הקיימת של החברה, הכוללת מאות חנויות ומסעדות, לצד פעילות ייצור וייבוא מזון שהחלה לאחרונה עם רכישת חברת קפוא זן.

על פי הפרסום בכלכליסט, השינוי המבני בדור אלון משקף אסטרטגיה חדשה של התמקדות וצמיחה בתחומי הליבה של החברה. חטיבת האנרגיה תמשיך להוות מרכיב משמעותי בפעילות החברה, בעוד חטיבת הנדל"ן צפויה לנצל את הנכסים הרבים של החברה לטובת פיתוח והשבחה. פיצול הפעילות צפוי לאפשר לכל חטיבה להתמקד בתחומה ולמקסם את הפוטנציאל העסקי שלה.
למרות האתגרים שחוותה החברה במחצית הראשונה של 2024, כולל ירידה בהכנסות וברווח הנקי בעקבות השפעות המלחמה, דור אלון ממשיכה לשמור על מעמדה כשחקנית משמעותית בשוק. עם שווי שוק של כ-1.1 מיליארד שקל, החברה מציגה יציבות פיננסית ופוטנציאל צמיחה משמעותי.
הארגון מחדש של דור אלון מסמן תקופה מרתקת עבור החברה. עם מנהלים מנוסים בהובלת כל חטיבה, ואסטרטגיה ברורה של התרחבות בתחום המזון לצד חיזוק הפעילויות הקיימות, דור אלון מתכוננת לעתיד מבטיח. השינויים הללו צפויים לא רק לחזק את מעמדה של החברה בשוק הישראלי, אלא גם לפתוח בפניה הזדמנויות חדשות לצמיחה והתפתחות בשנים הקרובות.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    עוד כתבה ממונת
    בן אדם 10/2024/15
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אין אצלכם שום תוכן עיתונאי
    סגור