השוק

מוטי בן משה מפנק את ההנהלה: 400 אלף שקל מענקים

רבוע כחול נדל"ן, בשליטת איש העסקים מוטי בן משה, מציעה לאישור תשלום של מענק חד פעמי, מעבר לתגמולים, למנכ"ל החברה הנכנס אורי אלטשולר: "הצליח בתקופה קצרה לתרום באופן משמעותי" - וגם: מינוי סמנכ"ל כספים חדש | כל הפרטים
מערכת ice |  1
מוטי בן משה (צילום אניה בוכמן, shutterstock)
אסיפה מיוחדת של בעלי המניות של רבוע כחול נדל"ן של מוטי בן משה, תצביע בחודש הבא על אישור תשלום מענק חד פעמי החורג ממדיניות התגמול של החברה, למנכ"ל אורי אלטשולר ולסמנכ"ל שיווק נכסים מניבים - עופר בן צור.
כזכור, אלטשולר בן ה-42, נכנס לתפקידו באוגוסט שנה שעברה במקומו של מ"מ מנכ"ל החברה ארתור לשינסקי שנכנס לתפקיד סמנכ"ל הכספים מקבוצת האחים חג'ג' באפריל 2020, ובנובמבר שנה שעברה הודיע על עזיבתו את החברה. מי שייכנס לנעליו של לשינסקי הוא גיא בורנשטיין, בן ה-43, שמכהן כסמנכ"ל הכספים בחברת אספן גרופ וייכנס לתפקידו ביוני השנה.
 
אם כך, אלטשולר שנכנס רק בקיץ שנה שעברה לתפקיד, קיבל בתחילה תגמול יחסי על שנת 2023 בסך של 150 אלף שקל, אולם ועדת התגמול והידרקטוריון, החליטו במרץ לאשר למנכ"ל הנכנס מענק נוסף כך שיגיע לגובה של 300 אלף שקל, היינו בגובה 2 משכורות של המנכ"ל שמרוויח כ-150 אלף שקל בחודש.
הנימוקים למענק הנוסף החורג ממדיניות התגמול: "הצליח בתקופת זמן קצרה להתוות גיבוש תוכנית עבודה לחברה בהתאם לאסטרטגיה ארוכת הטווח שלה, לתרום באופן משמעותי לפעילותה השוטפת, לפעול להקמת חטיבת המגורים ומערך השיווק בחברה, ולבניית השדרה הניהולית של החברה". כמו כן, בחברה הוסיפו את מאמצי שיווק הדירות למגורים בתקופה הנוכחית המאתגרת, וכי בזמן כהונתו החברה ביצע מספר עסקאות משמעותיות.
בכך, גם לעופר בן צור שנכנס לתפקיד בדצמבר 2023 (ולא כפי ההודעה בה נכתב בטעות דצמבר 2024) החליטו בחברה להעניק מענק חד פעמי בגובה של 100 אלף שקל, כפי שווי 2 משכורות.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    למה לא
    רונה 04/2024/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למה לא ? כספי הציבור הם כספים זולים
    סגור