מינויים

מוטי בן משה הכריע: זה המנכ"ל החדש של דור אלון

איש העסקים מצא מחליף לעודד גולן שהודיע על פרישתו בחודש שעבר, ומי שימונה למנכ"ל הוא סמנכ"ל הכספים היוצא של הוט - יבגני צ'רקסקי. על הדרך גם מונה לראש חטיבת המזון, ניצן גולדברג משופרסל
מערכת ice | 
מוטי בן משה (צילום אניה בוכמן, Magma Images)
דור אלון של מוטי בן משה עם מנכ"ל חדש - יבגני צ'רקסקי, לשעבר סמנכ"ל הכספים של הוט. כפי שחשפנו ב-ice, בתחילת אוקטובר הודיע צ'רקסקי על רצונו לסיים את תפקידו בענקית הטלוויזיה, לאחר 3 שנות כהונה כסמנכ"ל הכספים, ומי שמונה במקומו הוא אריק פוס מנהל חטיבת הכלכלה.
הגעתו של צ'רקסקי מגיעה לאחר עזיבתו של עודד גולן, לאחר 3 שנים בתפקיד. עם עזיבתו את הקבוצה אמר גולן כי: "זה 11 שנים שאני זוכה לעבוד לצדו של מוטי בן משה, ואני מבקש להודות לו על האמון וההזדמנות. זו הייתה חוויה ניהולית מרתקת לעמוד בראש חבורה של מנהלים ועובדים מוכשרים ומסורים כל כך ואני מבקש להודות לכל אחת ואחד מכם באופן אישי".
בתוך כך, גם ניצן גולדברג, לשעבר המשנה למנכ"ל וסמנכ"ל השיווק והסחר בשופרסל, שהתפטר עם כניסתם של האחים אמיר, מצא בית חדש וימונה למנהל חטיבת המזון בדור אלון.  בענקית הקמעונאות, גולדברג לא הסתיר את כוונותיו להתמנות למנכ"ל הרשת, ושמשלא הצליח - החליט לפרוש: הגעתי לשופרסל בכוונה להתמנות למנכ"ל בבוא היום" הוא אמר, "אך עם שינויי הבעלות הבנתי שעליי לסיים את דרכי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה