מינויים

הוט בשינויים בצמרת: זה סמנכ"ל הכספים החדש של החברה

סמנכ"ל הכספים של ענקית הטלוויזיה HOT, יבגני צ'רקסקי מסיים את תפקידו בסוף השנה, אריק פוס מנהל חטיבת הכלכלה ימונה לסמנכ"ל הכספים של החברה; שרית טננבוים תמונה לסמנכ"לית חווית לקוח במקומו של רועי שגיא. מנכ"לית קבוצת HOT: "הצלחה רבה בתפקידם החדש". כל הפרטים | פרסום ראשון

יהודה לוינגר |  2
טל גרנות גולדשטיין (צילום אוהד רומנו)
ענקית הטלוויזיה הישראלית HOT בניהולה של ידי טל גרנות גולדשטיין, הודיעה היום (שלישי) כי יבגני צ'רקסקי הודיע לאחרונה על רצונו לסיים את תפקידו בסוף השנה לטובת הזדמנות חדשה, יבגני שימש בתפקיד סמנכ"ל הכספים של HOT  בשלוש השנים האחרונות.
יבגני צ'רקסקי מונה באוגוסט 2021, לאחר פרישתו של קודמו בתפקיד יוסי חבר שהודיע על סיום תפקידו לאחר 14 שנים בקבוצה, מהן 5 שנים כסמנכ"ל הכספים.
לאחר 3 שנים בתפקיד, הודיע, כאמור, יבגני צ'רקסקי על רצונו לסיים את התפקידו. במהלך כהונתו, ליווה יבגני, בין היתר, את הכניסה של HOT לשוק החשמל ובתוך כך הוביל את חתימת הסכמי האספקה וגיבוש המודל העסקי. כמו כן, יבגני הוביל וליווה מגוון יוזמות עסקיות, זאת לצד ניהול תהליכים פיננסים מורכבים שתרמו לצמיחת הקבוצה. לפני כן, שימש יבגני כסמנכ"ל הכספים והפיתוח העסקי בקבוצת אלון ריבוע כחול ישראל וטרם לכך שימש כסמנכ"ל כספים בקבוצת לפידות קפיטל.
עזיבתו של יבגני תהפוך רשמית ביום בסוף השנה, ב-31.21, לאחר מכן, ימונה אריק פוס לתפקיד סמנכ"ל הכספים של החברה. קודם לתפקידו זה, שימש אריק כמנהל חטיבת הכלכלה בהוט, והחל את דרכו בהוט כבר לפני 6 שנים, בהן מילא מספר תפקידים בכירים בקבוצה וטרם לכך מילא תפקידים בכירים בתחום הכלכלה בסלקום ו-BDO.
כמו כן, רועי שגיא, סמנכ"ל חווית לקוח של HOT, הודיע על רצונו לסיים את תפקידו, את רועי תחליף שרית טננבוים שתצטרף לקבוצת HOT ותכנס לתפקידה החל מחודש אוקטובר. לפני כן, שימשה טננבוים כסמנכ"לית חטיבת הלקוחות בחברת פזגז וטרם לכך מילאה שורה של תפקידים בכירים בפז, בזק ולאומי קארד.
מנכ"לית קבוצת HOT , טל גרנות גולדשטיין מסרה: "אני רוצה להודות ליבגני על תקופתו בקבוצת HOT, המקצועיות, המנהיגות והמחויבות שהפגין היוו חלק בלתי נפרד מהישגי החברה ואני משוכנעת שיצליח גם בתפקידו הבא. אני מודה לרועי ומאחלת לו הצלחה בדרכו החדשה, ורוצה לברך את אריק פוס ושרית טננבוים ולאחל להם הצלחה רבה בתפקידם החדש".
יבגני צ'רקסקי אמר: "אני מודה למנכ"לית קבוצת HOT, טל גרנות-גולדשטיין, לעובדים ולחברי ההנהלה על האמון שנתתם בי לאורך הדרך. אני בטוח שהחברה תמשיך לצמוח ולהצליח, ואני מאחל לכולם הצלחה רבה בהמשך".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    ז'ניה מקצוען אמיתי
    מכיר 10/2024/02
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אם מנהלי השירות היו כמוהו לא הייתי בורח מהוט לבזק.
    סגור
  • 1.
    פחות
    פחות 10/2024/01
    הגב לתגובה זו
    3 0
    פחות מנהלים יותר שירות. זבל
    סגור