שיווק ופרסום

HOT בהכרעה דרמטית: זה משרד הפרסום שזכה בתקציב המיליונים

קבוצת HOT, יוצאת לדרך חדשה ומסתערת על מסכי הטלוויזיה והדיגיטל, לאחר שבחרה במשרד פרסום חדש שיחליף את ראובני פרידן. כאשר על הפרק: מהפכת החשמל של HOT energy בהובלתה של המנכ"לית טל גרנות גולדשטיין. זה המשרד שזכה בתקציב היוקרתי | בלעדי
יהודה לוינגר | 
טל גרנות גולדשטיין (צילום אוהד רומנו)
שבעה חודשים לאחר סיום ההתקשרות עם ראובני פרידן, ענקית הטלוויזיה HOT בראשותה של טל גרנות גולדשטיין, עם דרך חדשה בתחום הפרסום של החברה: תקציב הפרסום של קבוצת HOT ינוהל מעתה על ידי גיתם BBDO של עידו הר טוב שזכו במכרז היוקרתי.
גיתם הצטרפה למערך הפרסום של HOT באמצע 2022, כשקיבלה את תקציב הפרסום של NEXT TV, מותג שידורי הסטרימינג של HOT, וכעת נבחרה לטפל בכלל מותגי הקבוצה.  
כזכור, כבר בספטמבר שנה שעברה, לאחר שנים רבות, החליטו שני הצדדים: HOT וראובני פרידן להפריד כוחות. הצדדים סיכמו זאת כרצון משותף להתרעננות וענקית הטלוויזיה הישראלית כבר החלה לבחון הצעות למשרדי פרסום חלופיים. סיום ההתקשרות עצמו החל כבר בתחילת פברואר השנה. צעד נוסף שערכה HOT היה הליך הפרידה מהפרזנטורית גל גדות, על אף דיווחים שונים כי ייתכן והיא תמשיך גם עם משרד הפרסום החדש.
המהלך עם כניסתה של גיתם BBDO משמעותי, לאור מהפכת החשמל שהובילה המנכ"לית, עם הוט אנרג'י וכניסתה של ענקית התקשורת לתחום החשמל. הפרסומת האחרונה עם אורי לייזרוביץ' נערכה עצמאית, ובהוט ככל הנראה יירצו להיכנס לשוק במלוא הכוח, גם דרך מסכי הטלוויזיה.
טל גרנות גולדשטיין, מנכ"לית קבוצת HOT מסרה לאחר הבחירה בגיתם: "HOT מובילה בימים אלו אסטרטגיה חדשה שמבטיחה שנמשיך להתחבר ללקוחותינו בדרכים חדשניות ומשמעותיות. אנחנו שמחים על ההצטרפות של גיתם ומצפים לעבודתנו המשותפת".
עדו הר-טוב, מנכ"ל קבוצת גיתם הוסיף: "אנחנו נרגשים לצאת למסע המשותף עם הוט, קבוצת התקשורת המובילה בישראל, ולהשיק איתה שפה חדשה ומוצרים חדשים למען לקוחותיה".
קבוצת HOT, חברת התקשורת המובילה בישראל, מציעה ללקוחותיה מגוון רחב של שירותי תקשורת מתקדמים לבית, הכוללים טלוויזיה רב-ערוצית עם תוכן מקורי ואיכותי, שירותי סלולר בטכנולוגית G5, תשתית האינטרנט המהיר בישראל עם סיבים אופטיים בפריסה ארצית רחבה, ופתרונות מתקדמים לשיפור חוויית הגלישה הביתית. לאחרונה, השיקה החברה את מותג החשמל הפרטי שלה HOT energy, באמצעותו מספקת חשמל למשקי בית וכיום היא החברה היחידה המציעה מסלולים משולבים של שירותי תקשורת וחשמל.
HOT היא חלק מקבוצת התקשורת העולמית Altice, תאגיד תקשורת גלובלי של חברות המתמחות במתן פתרונות תקשורת מתקדמים. הקבוצה פעילה בצרפת, פורטוגל, ארה"ב, הרפובליקה הדומיניקנית וישראל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה