השוק

החברה הישראלית חוגגת גיוס של 16 מיליון דולר | כל הפרטים

חברת "Discure Technologies"  מדווחת על השלמת הגיוס של 16 מיליון דולר בסבב A שכלל השקעת SAFE בסך 5 מיליון דולר. יובל מנדלבאום, מנכ״לTechnologies  Discure: ״מדובר בהבעת אמון בחזון, בפתרון החדשני ובאפקט הפוטנציאלי של Discure על אוכלוסיית חולים עצומה"
מערכת ice | 
יובל מנדלבאום, מייסד ומנכל Discure (צילום shutterstock, יחצ)
חברת Discure Technologies  הישראלית, אשר פיתחה שתל ביו-חשמלי ייחודי לטיפול במחלת דיסק ניוונית ומגוון בעיות עמוד שדרה ומפרקים, רושמת הישג מרשים. החברה הישראלית מכריזה על השלמת הגיוס של 16 מיליון דולר בסבב A שכלל השקעת SAFE (Simple Agreement for Future Equity) בסך 5 מיליון דולר. 
על פי חברת "Discure Technologies", כספי הגיוס ישמשו למימון המחקר הקליני באירופה ובצפון אמריקה לטיפול במחלת דיסק ניוונית, שהיא ההתוויה הרפואית הראשונה של החברה, ולהרחבת צוות העובדים בארץ ובעולם.  
על סבב הגיוס הנוכחי היו אחראים מספר קרנות הון סיכון שונות; BOLD Capital Partners, Supernova Invest ו-Sanara Capital, בהשתתפות רשתות בתי חולים בארה"ב, רופאים אורטופדיים בכירים ומשקיעים קיימים.
כאב גב תחתון הוא הסיבה מספר אחת בעולם לנכות. בלמעלה מ-35% ממקרי כאבי גב תחתון ישנו קשר למחלת דיסק ניוונית וכ-400 מיליון איש ברחבי העולם סובלים מהבעיה. הטיפול הקיים כולל משככי כאבים והזרקות בשלבים המוקדמים, וניתוחי גב אגרסיביים בשלבים המאוחרים, להם סיכויי הצלחה מוגבלים וסיכון גבוה לצורך בניתוח חוזר.
יובל מנדלבאום, מנכ״ל Discure, התייחס להישג הענק שקטפה החברה ואמר:  ״מדובר בהבעת אמון בחזון, בפתרון החדשני ובאפקט הפוטנציאלי של Discure על אוכלוסיית חולים עצומה, שכרגע אין עבורה פתרון אמיתי מעבר לשימוש מתמשך במשככי כאבים. ההשקעה הנוכחית תאפשר לנו לממן את הניסוי הקליני שייערך באירופה ובצפון אמריקה ולהאיץ את פעילות החברה".
ניל בהדקמקר מקרן BOLD Capital Partners האמריקאית, הוסיף: “אנו נרגשים להשקיע בסבב A של Discure. הקרן מתמקדת בחברות פורצות דרך שפותרות בעיות מהותיות באמצעות טכנולוגיה מתקדמת. מחלת דיסק ניוונית וכאבי הגב הנלווים לה הם תוצאה טבעית של הזדקנות, והיא פוגעת הן באנשים הסובלים ממנה והן בכלכלה.
Discure היא החברה הראשונה שיכולה לא רק להקל על הכאב אלא גם לשקם את הדיסק, להסב את מהלך המחלה לאחור ולהחזיר את הפונקציונאליות לעמוד השדרה ולחולה. כמו כן, התרשמנו מהמומחיות, המיקוד והמסירות של הצוות של Discure ואנו גאים ללוות אותם במסע שלהם״. 
פסקל-אנדרה שנאל, מקרן Supernova Invest הצרפתית ציין כי “Discure היא החברה היחידה שמסתכלת מעבר לסימפטומים ומטפלת בגורם למחלת דיסק ניוונית. אנו מאמינים כי הטכנולוגיה של החברה יכולה לטפל בחולים בשלב מוקדם יותר, ובכך להימנע מהצורך בניתוחי גב פולשניים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה