מינויים

UpWest במינוי מסקרן: זו הבכירה שקודמה כשותפה בקרן ההון סיכון

קרן ההון סיכון UpWest מודיעה על קידומה של ליה קרומוול לשותפה שלישית בקרן. גיל בן-ארצי, מייסד קרן ההון סיכון UpWest: "אנחנו שמחים לקדם את ליה לשותפה, במטרה לתמוך בפעילות הענפה ובמגמת הצמיחה שלנו"

מערכת ice | 
ליה קרומוול (צילום UpWest)
קרן ההון סיכון UpWest המובילה השקעות פרה-סיד וסיד בחברות ויזמים ישראלים בישראל ובארה"ב, מכריזה היום (שני) על קידומה של ליה קרומוול לשותפה שלישית בקרן. קרומוול הייתה מהעובדים הראשונים ב-FiscalNote, חברת טכנולוגיה בתחום Govtech שכיום נסחרת בנאסד"ק. כזכור, ליה קרומוול שימשה כאנליסטית אשראי במשרד בוטיק בניו-יורק. 
מאז עלייתה מניו יורק לישראל, במשך שבע השנים האחרונות קרומוול שימשה במגוון תפקידים ב-UpWest, כאשר לאחרונה היא כיהנה כמנהלת פעילות הקרן בישראל בליווי יזמים והובלת השקעות בסטארטאפים.
ליה קרומוול, הודתה להנהלת קרן ההון סיכון על הבחירה בה לתפקיד הבכיר וציינה: "במשך שבע השנים האחרונות צמחתי יחד עם UpWest וחברות הפורטפוליו שלנו, ואני נרגשת להצטרף כשותפה בקרן. אנו מחויבים לקדם את המשך צמיחת האקוסיסטם הטכנולוגי הישראלי ולתמוך כמה שניתן ביזמים ובסטארטאפים ישראלים, שהם הדור הבא של חברות הטכנולוגיה שישנו את העולם".
גיל בן-ארצי, מייסד קרן ההון סיכון  :UpWest "למרות הזמנים המאתגרים, זו תקופת ההשקעה הפעילה ביותר שלנו בשנים האחרונות. בשנה האחרונה הרחבנו את הצוות שלנו בישראל והובלנו השקעות בסבבי פרה-סיד וסיד באבטחת סייבר,AI, פינטק, בריאות דיגיטלית, ביוטק ,Govtech ועוד.
אנחנו שמחים לקדם את ליה לשותפה, במטרה לתמוך בפעילות הענפה ובמגמת הצמיחה שלנו. אני בטוח שניסיונה הייחודי וההיכרות הקרובה שלה עם השוק בארה"ב יתרמו רבות לחברות הפורטפוליו הקיימות והעתידיות בסיוע בבניית אסטרטגיה, תכנון ופיתוח מוצר, וחדירה וצמיחה בשוק האמריקאי".
UpWest היא קרן הון סיכון הממוקמת בארה"ב עם משרד נוסף בישראל, המסייעת ליזמים ישראלים בשלבים מוקדמים להיכנס ולצמוח בשוק האמריקאי. הקרן מנהלת מעל ל-100 מיליון דולר ב 4 קרנות והשקיעה עד היום ב-100 סטארטאפים ישראליים.  בין המשקיעים הראשונים בקרן ההון סיכון, ניתן להבחין בחברות כמו SentinelOne, HoneyBook, Stampli, BeeHero, Zenity ועוד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה