נדל"ן ותשתיות

נדל"ן בהשקעה של רבע מיליארד שקל: זאת העיר שתתחדש בענק

YUKA PARK מקימה את המתחם הרב שימושי הראשון לתעשייה בעפולה. בתוך זמן קצר שיווקה החברה שטחים בשווי של כ-100 מיליון שקל. הפרויקט נמצא בשלבים מתקדמים של ביצוע וניתן לו היתר בניה, כאשר צפי האכלוס הוא בתוך כ-36 חודשים. המנכ"לית חוה מיכאלי: "בית למגוון רחב של עסקים במתחם אחד"
מערכת ice | 
עפולה (צילום shutterstock)
חברת YUKA PARK, המתמחה בייזום, בניה ושיווק של מתחמי תעשייה רב-שימושיים, רכשה לאחרונה שני מגרשים בשטח כולל של 11 דונם במרכז אזור התעשייה הדרומי של עפולה, בסמוך לשכונת הרובע החדשה ולמתחם ההייטק החדש. החברה מתכננת להקים על המגרשים מבנה תעשייה מודרני בהשקעה של 250 מיליון שקל, שיכלול שטח של כ-40,000 מ"ר על פני 5 קומות, וייועד לשימושים מעורבים כגון מסחר, תעשייה קלה ומלאכה. 
הפרויקט מיועד לעסקים קטנים ובינוניים הנמצאים במצוקה של שטחים מודרניים בעפולה, והוא צפוי לספק מקום ורסטילי ונגיש שלא קיים במרכז הוותיק של העיר. כבר לאחר סיום שלב הפריסייל, שווקו יחידות בהיקף כספי של כ-100 מיליון שקל, עם יתרת יחידות שעדיין פתוחה לשיווק בטווחי מחירים הנעים בין 10,000 ל-22,000 שקל למ"ר. ההשקעה בפרויקט נאמדת ברבע מילארד שקל.

יוקה פארק עפולה (צילום: מייקל כספי אדריכלים)
הפרויקט נמצא בשלבים מתקדמים של ביצוע וניתן לו היתר בניה, כאשר צפי האכלוס הוא בתוך כ-36 חודשים. יוקה פארק מלווה את הפרויקט על ידי בנק הפועלים, והוא ממוקם במקום נגיש בחלק המזרחי של העיר, בסמיכות לכבישים מרכזיים המובילים למרכז הארץ וחיפה. בשנים האחרונות רכשה החברה קרקעות להקמת שישה מתחמי תעשייה נוספים בערים נוספות, וממשיכה להתרכז בהקמת פרויקטים קרובים לשכונות מגורים.
חוה מיכאלי, מנכ"לית YUKA PARK: "אנו מאמינים בצורך במתחמי תעשיה רב שימושיים בכל הארץ, בכלל בצפון ובפרט בעיר עפולה, הנמצאת במיקום אסטרטגי בלב העמק.  לאחר שבשנים האחרונות צמחו בה מספר שכונות מגורים חדשות כמו עפולה הירוקה ועפולה עילית שהביאו לגידול באוכלוסייה, עולה הצורך המיידי במתחמי תעשייה חדשנים ומודרניים. אנו רואים זאת גם בביקושים הגבוהים מצד בעלי עסקים מגוונים לשטחים ייעודיים בפרויקט ומשקיעים שהם בעצמם בעלי מלאכה או מתחום התעשיה הקלה ומבינים את הפוטנציאל הגדול שטמון בתחום התעשייה והמלאכה. מתחמים רב שימושיים הם העתיד של התעשייה בישראל, מאחר שהם בנויים באופן ורסטילי ומודולרי, הם יודעים להתאים את עצמם למגוון רחב מאוד של עסקים שנמצאים גם הם בצמיחה והתפתחות ולהוות בית למגוון רחב של עסקים במתחם אחד".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה