תוכן שיווקי

קרקע צמודת דופן בשכונה המבוקשת בעפולה: "שוויה יזנק במאות אחוזים״

עפולה נמצאת בתנופת פיתוח משמעותית כחלק מתוכנית המתאר הכוללת הוספת 63,000 יחידות דיור, 1.7 מיליון מ"ר של שטחי תעסוקה, ושטחים נרחבים למסחר ומלונאות. במסגרת זו מוצעות כעת קרקעות פרטיות למכירה במחיר התחלתי של 119,000 ש"ח בלבד, עם אפשרות למימון מבנק ישראלי. הקרקעות, הנמצאות בצמידות למתחמי מגורים שכבר הופשרו, מהוות הזדמנות השקעה מבטיחה עם פוטנציאל רווח משמעותי

תוכן מקודם |
קרקעות בעפולה (צילום shutterstock)

במסגרת תוכנית המתאר של עפולה, הכוללת הוספת 63,000 יחידות דיור, מוצעות למכירה קרקעות פרטיות במחיר התחלתי של 119,000 ש"ח בלבד עם אפשרות למימון של עד 100,000 ש"ח מבנק ישראלי. הקרקע היא צמודת דופן למתחם של 16,000 יחידות דיור שכבר הופשר. "לפני כחודשיים החליטה הוועדה המחוזית להגדיל את מתחמי הדירות בעפולה ל-16 יחידות דיור לדונם, מה שיגרום לעליית הצפיפות בעיר ויזרז את תהליך ההפשרה של הקרקעות שנותרו", מספר צחי אורן, מנכ"ל חברת "ארזים קפיטל" המשווקת את הקרקעות לציבור הרחב. הקרקע המוצעת נמצאת צמודת דופן למתחם רובע הגלבוע והפעמון, שבהן הקרקעות שוות כיום כ-500,000 ש"ח. 

״הקרקע שאנחנו משווקים נמצאת צמודת דופן למתחם שכבר הופשר: רובע הגלבוע והפעמון – בהם בעבר אנשים קנו קרקעות בגרושים, עכשיו הקרקעות שם שוות כ- ₪500,000 – זה רק עניין של זמן עד שגם הקרקע המשווקת כעת תופשר ושוויה יזנק במאות  אחוזים״.


 

עפולה: מהפכה אורבנית עם תוכנית מתאר רחבת היקף

עפולה מתפתחת בקצב מהיר כחלק מאישור תוכנית המתאר הכוללת של העיר, הכוללת תוספת של יחידות דיור, 1.7 מיליון מ"ר של שטחי תעסוקה, 47,000 מ"ר של שטחי מלונאות ו-135,000 מ"ר של שטחי מסחר. עפולה מובילה את צפון הארץ במספר הפרויקטים, עם 106 פרויקטים בשלבי בנייה ותכנון, כולל בניית קריית ממשלה ומרכז הייטק מפואר שיספק עשרות אלפי מקומות תעסוקה. הוספת 63,000 יחידות דיור צפויה להביא את העיר ל-300,000 תושבים ולהפוך אותה למטרופולין החמישי בישראל.
 

הסכם הגג לפיתוח העיר: השקעה של כמיליארד ש"ח

במקביל לתוספת יחידות הדיור, נחתם גם הסכם גג עם המדינה הכולל מימון לפיתוח כבישים, תשתיות, מוסדות אקדמיה וטכנולוגיה, בהשקעה כוללת של כמיליארד ש"ח. קצב השיווק של יחידות הדיור לא יפחת מ-2,000 בשנה, בכפוף לביצוע עבודות הפיתוח. בעיר כבר קיימים בית חולים מתקדם, תחנת רכבת, מכללות אקדמיות ומרכזים מסחריים גדולים, והסכם הגג עם הממשלה רק יחזק את מעמדה.
 


 

עסקה בטוחה עם ליווי מקצועי

כעת ניתן לרכוש קרקע פרטית בטאבו במחיר התחלתי של 119,000 ש"ח בלבד, עם ליווי מלא של חברת "ארזים קפיטל". החברה מלווה את הרוכשים לאורך כל התהליך, עם ליווי משפטי מלא של אחד המשרדים המובילים בארץ ובליווי שמאי תקן 22. "על פי כל התחזיות מדובר בעסקה בטוחה. הצורך ההולך וגובר בנדל"ן בעיר והמיקום המובחר של הקרקע בצמידות ל-16.5 אלף יחידות דיור שהופשרו מחזקים את הפוטנציאל העצום של הקרקע", מסכם אורן. "בעלי הקרקעות הפרטיות עם פוטנציאל להפשרה החלו בזירוז וקידום הליכי תכנון לשינוי ייעוד הקרקע והפיכתה לזמינה לבנייה בהקדם".

 

*הקרקע אינה זמינה לבנייה
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה