דיגיטל וטק

השקעה של 10 מיליון דולר: ענקית הטק מצטרפת לטירוף ה-AI

LG, מרחיבה את השקעותיה בחברות סטארטאפ, אשר מפתחות מוצרים מבוססי בינה מלאכותית. כעת, עם השקעה של 10 מיליון דולר החברה מצטרפת לקרן AI של SBVA | כל הפרטים
מערכת ice | 
חברת LG (צילום shutterstock)
LG Electronics, הכריזה על השקעה משמעותית בגובה של 10 מיליון דולר בחברות סטארט-אפ המתמחות בשילוב טכנולוגיית בינה מלאכותית בטכנולוגיה. LG, תבצע את ההשקעה במסגרת היותה שותפה מוגבלת ראשית בקרן חדשה בת 130 מיליון דולר, Alpha Intelligence Fund (AIF), המופעלת על ידי SBVA, אשר מנהלת נכסים בהיקף כולל של כ-2 מיליארד דולר והיא משקיעה בלמעלה מ-100 חברות.
ההשקעות של הקרן החדשה, יתמקדו בסטארטאפים בתחום: בינה מלאכותית, טכנולוגיות עמוקות ורובוטיקה, אשר המציגות פוטנציאל צמיחה גבוה. LG שואפת למנף את יכולותיה והמשאבים הגלובליים שלה עצמה, כדי לתמוך בצמיחה ובהישגים המשמעותיים של סטארט-אפים אלה.
לדברי יוג'ין יו, סגן נשיא LG העומד בראש תחום החדשנות הפתוחה בחברה: "על ידי השתתפות ב-AIF, אנו שואפים להבטיח יכולות AI באמצעות פעילויות חדשנות פתוחות ואקטיביות, ולחזק את מעמדנו בשרשרת הערך של עולם הבינה המלאכותית. אנו מתכננים לגלות ולשתף פעולה עם סטארטאפים מובילים כדי לקדם הזדמנויות עסקיות עתידיות".
מנכ"ל SBVA, הבטיח עם חתימת ההסכם עם LG כי: "נמשיך לבצע השקעות המאיצות חדשנות טכנולוגית, תוך מינוף המומחיות הטכנית הייחודית שלנו, הרשת הגלובלית וניסיון ההשקעות שלנו. אנו מתכננים למקסם את פוטנציאל הצמיחה של חברות אלה על ידי תמיכה בהקמת מיזמים משותפים עם סטארטאפים ומשקיעים גדולים, וקידום פרויקטים עסקיים משותפים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה