השוק

חברת LG עושה היסטוריה: ניפצה את שיא כל הזמנים בהכנסות ורווח

חברת LG דיווחה על הכנסות ברבעון השני של 2024 בהיקף 21.69 טריליון וון דרום קוריאני (KRW) (כ-15.69 מיליארד דולר) ורווח תפעולי של 1.20 טריליון וון דרום קוריאני (KRW) (כ-86.815 מיליארד דולר), אשר מהוות עלייה של 8.5% בהכנסות משנה לשנה ו-61.2% עלייה ברווח התפעולי. מדובר ברבעון החזק בתולדות החברה, שממשיכה לנפץ שיאים
מערכת ice | 
חברת LG (צילום shutterstock)
חברת LG דיווחה היום (שני)  על הכנסות ברבעון השני של 2024 בהיקף 21.69 טריליון וון דרום קוריאני (KRW) (כ-15.69 מיליארד דולר) ורווח תפעולי של 1.20 טריליון וון דרום קוריאני (KRW) (כ-86.815 מיליארד דולר), אשר מהוות עלייה של 8.5% בהכנסות משנה לשנה ו-61.2% עלייה ברווח התפעולי.
מדובר בשיאים של כל הזמנים הן בהכנסות והן ברווחים בהיסטוריה של החברה. התורמים המרכזיים לביצועים אלה כוללים את תחומי מכשירי החשמל הביתיים ורכיבי הרכב, כאשר שניהם רושמים את ההכנסות הרבעוניות הגבוהות ביותר שלהם עד כה. מכירות מכשירי חשמל לבית & פתרונות מיזוג אוויר ופתרונות רכיבי רכב הסתכמו ב-11.53 טריליון KRW, עלייה של 8.2% מהשנה הקודמת.
שתי החברות דיווחו גם על רווחים תפעוליים גבוהים ברבעון השני, בהיקף כולל של 776.1 מיליארד KRW, המהווה עלייה של 45 אחוזים משנה לשנה. התוצאות מדגישות את הצמיחה המאוזנת של LG, בין עסקי הליבה ובין תחומי עסקים עתידיים אותם היא מפתחת. LG ממשיכה לשנות את תיק העסקים שלה בגישה מכוונת עתיד, תוך מיקסום הפוטנציאל של עסקים קיימים תוך הבטחת הזדמנויות צמיחה חדשות.
החברה מתמקדת גם בקידום מהיר של עסקים חדשים בעלי פוטנציאל צמיחה גבוה. הצמיחה המהירה במגזר ה-B2B של LG תורמת באופן משמעותי לביסוס מבנה עסקי מכוון עתיד. למרות האטה זמנית בביקוש לרכבי רכב, עסקי רכיבי הרכב ממשיכים לצמוח ומציגים מצבור חזק של הזמנות, כשהם נשענים על בסיס לקוחות מגוון מתחום הרכבים החשמליים ומרכבים בעלי מנועי בעירה פנימית. בנוסף, עסקי החימום, האוורור והמיזוג (HVAC) של LG, הכוללים מצננים (צ'ילרים) בעלי יעילות גבוהה, בוחנים עתה הזדמנויות צמיחה בתחום תשתיות הבינה המלאכותית.
בתחום מוצרי הצריכה ללקוחות פרטיים (B2C) LG מאיצה יישום של מודלים עסקיים חדשים, המשלבים מכירות חומרה מסורתיות עם הצעות שאינן חומרה, כגון - תוכן, שירותים ומנויים. עסקי התוכן והשירותים בסביבת מערכת ההפעלה webOS מתרחבים מעבר לטלוויזיות ומגיעים גם לתחום טכנולוגיות המידע, תוך שההכנסות צפויות לעלות על טריליון KRW כבר השנה.
בנוסף לכך, עסקי המנויים של LG, המציעים מוצרים כשירותים לכל דבר, צוברים תאוצה יוצאת דופן. לאחר הצלחה שהושגה בקוריאה, מרחיבה כעת LG את דגם השירותים למנויים גם לשוק הבינלאומי. בשנה שעברה, הסתכמו הכנסות המנויים ביותר מטריליון KRW, והצמיחה ממשיכה גם השנה.
ביוני השנה, לוו 36.2 אחוז מהמכשירים הביתיים הגדולים שנמכרו בחנויות המותגים של LG בקוריאה גם במודל של מנוי לשירותים. דגם העסקים הזה, אשר פופולרי במיוחד בקרב לקוחות קוריאנים צעירים, מוצג כעת גם לשווקים העולמיים.
לדוגמה, LG השיקה את LG Rent-Up במלזיה, ומציעה מנויים לתשעה מוצרים שונים, כולל מכונות כביסה, מייבשים ומקררים. LG גם מזרזת את הקידום של עסקים חדשים. עסקי המפעלים החכמים, המשלבים בין המומחיות בתחומי הייצור של החברה ובין בינה מלאכותית AI, צפויים לרשום הזמנות של 300 מיליארד KRW השנה, תוך הרחבת בסיס הלקוחות בתעשיות כמו מוליכים למחצה וביוטכנולוגיה.
יתרה מכך, השותפות של LG עם ChargePoint, החברה המובילה לטעינת EV בצפון אמריקה, אמורה להרחיב את עסקי הטעינה של EV באמצעות שילוב המטענים של ChargePoint עם פתרונות פרסום מסחריים של LG, 'LG DOOH Ads', תוך יצירת הזדמנויות שוק חדשות.
חברת מכשירי החשמל הביתיים ומערכות פתרונות מיזוג האוויר הביתי של LG הניבה ברבעון השני הכנסות של 8.84 טריליון KRW ורווח תפעולי של 694.4 מיליארד KRW. בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד, ההכנסות עלו ב-11 אחוזים והרווח התפעולי ב-16 אחוזים, מספרים המהווים את ההכנסות הגבוהות ביותר ברבעון בודד ואת הרווח התפעולי הגדול ביותר ברבעון השני בהיסטוריה של החברה.
במבט קדימה לרבעון השלישי, LG מתכוונת להמשיך להגיב במהירות לשינויים בשוק ולהמשיך להרחיב את מגזרי ה-B2B שלה, במיוחד HVAC ומכשירי חשמל מובנים. הרכישה האחרונה של חברת פלטפורמת הבית החכם Athom צפויה ליצור סינרגיות בתחום מכשירי החשמל הביתיים. 
חברת פתרונות הרכב, LG Vehicle Solutions רשמה ברבעון השני הכנסות של 2.69 טריליון KRW ורווח תפעולי של 81.7 מיליארד KRW. ההכנסות גדלו באחוז אחד בהשוואה לשנה הקודמת, ושורת הרווח התפעולי הפכה חיובית. ההכנסות ברבעון הזה היו הגבוהות ביותר ברבעון כלשהו, ​​והרווח התפעולי היה הטוב ביותר ברבעון השני.
למרות האטה זמנית בשוק הרכב החשמלי במהלך תקופה זו, הציגה LG צמיחה על ידי מתן מענה יעיל לביקוש מוגבר למוצרי מידע בידורי פרימיום לרכב ומתכננת להמשיך ולהרחיב את עסקי רכיבי הרכב שלה, תוך התמקדות בהגדלת המכירות של מוצרי פרימיום חדשים, כמו גם פתרונות בטיחות ונוחות, כגון מערכות סיוע לנהג מתקדמת.
חברת מערכות הבידור הביתיות LG Home Entertainment רשמה ברבעון השני הכנסות של 3.62 טריליון KRW ורווח תפעולי של 97 מיליארד KRW. ההכנסות עלו ב-15% בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד, בזכות התאוששות בביקוש באירופה, המהווה שוק מפתח לטלוויזיות OLED מובחרות. הצמיחה נמשכה גם בעסקי התוכן והשירותים של webOS. עם זאת, הרווח התפעולי ירד עקב עלייה בעלויות, כולל עליית מחירי פאנל LCD.
הביקוש הכולל בשוק הטלוויזיה צפוי להציג צמיחה מתונה ברבעון השלישי בהשוואה לשנה שעברה, כאשר טלוויזיות OLED פרימיום צפויות להגיע לשוק רחב מבעבר. LG תשאף לשמור על יעילות תפעולית על ידי מזעור עלויות, כגון עליית מחירי פאנל ה-LCD, באמצעות הגדלת המכירות של טלוויזיות OLED.
חברת הפתרונות העסקיים של LG דיווחה ברבעון השני על הכנסות של 1.46 טריליון KRW והפסד תפעולי של 5.9 מיליארד KRW. ההכנסות עלו ב-9.9 אחוזים בהשוואה לשנה הקודמת, בזכות התרחבות המכירות של מוצרים אסטרטגיים כמו שילוט LED, לוחות ציור אלקטרוניים וצגי משחקים.
עם זאת, הרווחיות הושפעה מעליה בעלויות, כולל מחירי פאנל LCD, והשקעות מתמשכות בתחומי צמיחה כמו טעינת EV ורובוטיקה. בתחזית לרבעון השלישי, צופה LG המשך צמיחה בשוק מוצרי פרימיום כמו צגים מסחריים וצגי גיימינג. החברה תתמקד בהרחבת המכירות של מוצרים אסטרטגיים ושיפור הרווחיות באמצעות ניהול משאבים יעיל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה