השוק

גיוס הון בסך של 10 מיליון דולר: ההישג של הסטארט-אפ הישראלי

הסטארט-אפ Somite AI  מדווח על הרחבת סיבוב הפרה-סיד עם גיוס נוסף של 4.8 מיליון דולר שמגדיל את הסיבוב אל מעל 10 מיליון דולר. אלו השותפות החדשות של חברת הסטארט-אפ  Somite AI  | כל הפרטים
מערכת ice |  1
דולר (צילום shutterstock)
Somite AI, חברת הטק-ביו הישראלית אשר עושה שימוש בטכנולוגיית בינה מלאכותית כדי לפתח טיפולים חדשניים באמצעות תאי גזע למחלות שונות, הכריזה היום (שלישי) על גיוס של 4.8 מיליון דולר שמרחיב את סיבוב הפרה-סיד, 6 חודשים בלבד אחרי הגיוס הראשוני. על פי חברת הטק-ביו, כי הגיוס הנוסף מגדיל את הסיבוב לסכום כולל של מעל 10 מיליון דולר. 
קרן ההון סיכון של חברת הפארמה היפנית Astellas Venture Management לקחו חלק בגיוס הנוסף של 4.8 מיליון דולר. מלבדם, גם נציגי Montage Ventures, שנציגיהן הצטרפו לדירקטוריון החברה כמשקיפים, לקחו חלק בגיוס של חברת הטק. מלבד זאת, השתתפו במהלך החשוב גם נחום (חומי) שמיר, לשעבר יו"ר ומנכ"ל Luminex, וגם פול האריס וד"ר קנדרה האריס, קלינאית בעל מוניטין המתמחה בניסויים קליניים שתצטרף למועצה המדעית המייעצת של החברה.  
כזכור, לפני שישה חודשים נערך סיבוב הגיוס הראשון של החברה, אותו הובילה TechAviv, ,קרן ההון סיכון הישראלית.  אליה הצטרפו חברות הון סיכון מאוסטין, Next Coast Ventures, Trust Ventures ו-Texas Venture Partners וכן Lerer Hippeau מניו יורק.  
לדברי חברת הטק-ביו, המימון הנוסף יעודד ויאיץ את תהליך יצירת הדאטה ואימונו בפלטפורמת ה-AI של החברה ויקדם את תכנית הדגל של החברה SMT-M01  לשלב הניסויים הקליניים. לצד זאת, הסיוע הכספי יאפשר להתחיל תוכנית  קלינית שניה, SMT-B01, לטיפול במחלות מטבוליות כגון סוכרת, וכן להתחיל לעבוד עם תאים היפואימוניים, היודעים לחמוק ממערכת החיסון.
ד"ר מיכה ברקסטון, מייסד ומנכ"ל Somite AI: ״רוב ההון שגייסנו לפני 6 חודשים עדיין היה בחשבון הבנק, ולכן לא תכננו לגייס הון נוסף עד שנת 2025. יחד עם זה, כאשר Astellas Venture Management ו-Montage Ventures פנו אלינו במטרה להצטרף לסיבוב הגיוס, היה ברור שהם יכולים להוסיף ערך אסטרטגי משמעותי". 
״אנו נרגשים לשתף פעולה עם חברת Somite ולתמוך בגישתה החדשנית לטיפולים באמצעות תאי גזע המפותחים על ידי בינה מלאכותית", ציינה ד"ר נגיסה סאקורי, מנהלת השקעות בכירה ב-Astellas Venture Management, אשר צפויה להצטרף  כמשקיפה לדירקטוריון של Somite AI. לדבריה, השותפות האסטרטגית בין החברות חיונית מאוד לענף הרפואה. "פוטנציאל גדול לסינרגיה בעלת השפעה רחבה על עולם הרפואה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הגדרה של גיוס!!!!
    אנצי!!!! 09/2024/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גיוס זה כשאנשים לבנים שולחים אנשים שחורים,להלחם באנשים צהובים כדי להגן על מדינה שהם לקחו מהאנשים האדומים-ג'יימס ראדו על מלחמת וייטנאם!!!!
    סגור