דיגיטל וטק

ילדי העתיד: בינה מלאכותית ורובוטיקה בגני ילדים בבת ים

רובוטיקה, בינה מלאכותית, מעבדות דמיון, תכנית מצטיינים חדשה וגם פודקאסט מאכלסים את מערכת החינוך בבת ים וכבר מתחילים ללמוד רובוטיקה בגני הילדים. המגמות הכי צבעוניות? דווקא במקצועות שלא חשבתם
דוד זולדן | 
אילוסטרציה AI
רובוטיקה בגן הילדים? ככה נראות המגמות היוקרתיות בבת ים. האם נפלאות הטכנולוגיה כובשות את מערכת החינוך? תלמידי בת ים לא מחכים וכבר מתחילים ללמוד רובוטיקה בגני הילדים וגם יש גם בינה מלאכותית, מעבדות דמיון, תכנית מצטיינים חדשה וגם פודקאסט בבית הספר. המגמות הכי צבעוניות בעיר.
רובוטיקה בגנים - בכיתות חובה בגני הילדים ילמדו רובוטיקה, תכנית שתפתח בפני הילדים הצעירים צוהר לעולם חדש ומרתק. התוכנית תזמן להם התנסויות מאתגרות ורכישת מיומנויות חיוניות בעולם משתנה. בין המטרות: טיפוח עמדות חיוביות כלפי מדע וטכנולוגיה באמצעות פעילות לימודית חווייתית; חיזוק הביטחון העצמי ותחושת המסוגלות של הלומדים; והבניית תשתית מושגית לחשיבה לוגית-מדעית וטכנולוגית.
גם במערכת החינוך ברמת גן העתיד כבר כאן: תכנית “ניצנים של בינה” בשיתוף חברת גוגל תתרחב השנה לשישה בתי ספר ותלמד את היסודות בעולמות הבינה המלאכותית והדאטה, לצד תכניות למידה חדשניות נוספות המשלבות רובוטיקה. ברמה הלימודית, תוטמע במערכת החינוך של העיר, תוכנית “ניצנים של בינה” בשיתוף חברת גוגל. תוכנית זו תתרחב השנה לשישה בתי ספר ותלמד את היסודות בעולמות הבינה המלאכותית והדאטה, לצד תוכניות למידה חדשניות נוספות המשלבות רובוטיקה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה