קריפטו

היום שסוכני בינה מלאכותית התחילו לבצע ביניהם עסקאות קריפטו הגיע

אירוע מכונן התרחש השבוע בפלטפורמת הקריפטו Coinbase: השבוע נרשמה בבורסה עסקה ראשונה בין בינה מלאכותית לבינה מלאכותית אחרת
שרון בירקמן |  3
בינה מלאכותית-אילוסטרציה AI
מנכ"ל Coinbase, בריאן ארמסטרונג, חשף בפוסט ברשת X כי סוכני בינה מלאכותית (AI) החלו לבצע עסקאות קריפטו זה עם זה. ארמסטרונג הסביר כי סוכן בינה מלאכותית אחד השתמש באסימוני קריפטו כדי לתקשר עם סוכן בינה מלאכותית אחר ולקנות אסימוני בינה מלאכותית. אסימונים אלה הם למעשה מחרוזות נתונים המאפשרות לאלגוריתמים ללמוד ממידע. 
"הם השתמשו באסימונים כדי לקנות אסימונים," הדגיש ארמסטרונג.
סוכני בינה מלאכותית  אינם יכולים כרגע לבצע עסקאות מפני שאין להם גישה לאמצעי תשלום. ללא גישה כזו, הם מתקשים במשימות בסיסיות כמו הזמנת כרטיסי טיסה או מלונות, ואף בניהול משימות במדיה החברתית, כגון קידום פוסטים עם פרסומות בתשלום. לכן, האפשרות לבצע עסקאות עם סוכני בינה מלאכותית אחרים לצורך רכישת משאבים היא התקדמות משמעותית. 

"סוכני בינה מלאכותית אינם יכולים לפתוח חשבונות בנק, אבל הם יכולים לקבל ארנקי קריפטו. הם יכולים כעת להשתמש ב-USDC ב-Base כדי לבצע עסקאות עם בני אדם, סוחרים או סוכני בינה מלאכותית אחרים. העסקאות הללו מהירות, גלובליות וחינמיות", כתב ארמסטרונג. 
ארמסטרונג קרא לאחרונה להעניק ארנקי קריפטו לאלגוריתמים של שפות גדולות (LLMs) — הטכנולוגיה מאחורי מערכות בינה מלאכותית כמו ChatGPT של OpenAI ו-Claude של Anthropic. "בואו נעזור לסוכני הבינה המלאכותית להשלים את העבודה [במקומכם] ולשתף פעולה בכלכלה," הוא כתב.
המהלך הנוכחי מגיע לאחר השקת פלטפורמות חדשות על ידי מספר חברות קריפטו, שנועדו לאפשר לסוכני בינה מלאכותית לבצע עסקאות אוטונומיות. בחודש אוגוסט, חברת פיתוח הבלוקצ'יין Skyfire השיקה פלטפורמת תשלום שמאפשרת לסוכני בינה מלאכותית להוציא כספים באופן עצמאי. ב-11 ביוני דיווחה Cointelegraph כי חברת התשתיות Web3 Biconomy מקבלת סוכני בינה מלאכותית לצורך ביצוע עסקאות על גבי הבלוקצ'יין בשם המשתמשים.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    טירלול
    יאצ 09/2024/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    המצאה מטורללת...
    סגור
  • 1.
    השאלה שצריך לשאול? מתי הבינה המלאכותית תחליט שאת הכסף ש
    אני רובוט 09/2024/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שהיא מרוויחה היא תשמור לעצמה ולא. תעביר לבני האדם.
    סגור
  • היא לא צריכה להעביר, היא סוחרת באסימון שרלוונטי רק לה (ל"ת)
    פיצ 09/2024/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור