דיגיטל וטק

OpenAI מנסה לגייס הון לפי שווי של יותר ממאה מיליארד דולר

חברת OpenAI נמצאת בעיצומם של מגעים לגיוס סבב מימון חדש שצפוי להעניק לה שווי של למעלה ממאה מיליארד דולר, בהובלת קרן Thrive Capital שתשקיע מיליארד דולר. העלייה בשווי מתרחשת לאחר הערכה קודמת של שמונים מיליארד דולר מוקדם יותר השנה. גם מיקרוסופט, המשקיעה הגדולה ביותר ב-OpenAI, צפויה להשתתף בסבב המימון
שרון בירקמן | 
OpenAI מאשרת שימוש ב-ChatGPT למטרות צבאיות (צילום shutterstock)
חברת OpenAI נמצאת במגעים לגיוס סבב מימון חדש, אשר עשוי להעניק לה שווי של יותר ממאה מיליארד דולר, כך נודע ל-CNBC. 
את סבב הגיוס תוביל קרן Thrive Capital, שמתכוונת להשקיע מיליארד דולר, כך לפי מקור שביקש להישאר אנונימי. 
בשנה שעברה הוערך שוויה של OpenAI בכשמונים מיליארד דולר, זאת לאחר עלייה משמעותית מ-29 מיליארד דולר ב-2022. ההכנסות השנתיות של החברה עברו את רף שני מיליארד הדולר מוקדם יותר השנה. הגידול המשמעותי בהכנסות החל בסוף 2022 לאחר השקת ChatGPT והמשיך עם הרחבת הפעילות לעבר מוצרים לעסקים, כולל יצירת תמונות וסרטונים באמצעות בינה מלאכותית.

הוול סטריט ג'ורנל, שחשף את השיחות לראשונה, דיווח כי גם מיקרוסופט תשתתף בסבב המימון. כזכור, מיקרוסופט ו-OpenAI משתפות פעולה מזה מספר שנים ושיתוף הפעולה ביניהן היה במוקד התביעה שאילון מאסק הגיש נגד חברת הבינה המלאכותית. מיקרוסופט סירבה להגיב לדיווח.
החדשות מגיעות לאחר ש-OpenAI הודיעה בשבוע שעבר על השקת אב טיפוס של מנוע חיפוש חדש בשם SearchGPT. בחברה מסרו כי הכלי נמצא כרגע בשלבי בדיקה בקרב קבוצה מצומצמת של משתמשים, ובכוונתה לשלב אותו בתוך בוט ה-ChatGPT שלה. 
מטעם OpenAI סירבו להגיב על הדיווחים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה