השוק

בלגן בשופרסל: האם הבעלים החדשים מרחיקים מועמדים בכירים?

האם סגנון הניהול של האחים אמיר בשופרסל מרתיע בכירים? צחי הרץ אמור היה לנהל את עסקי הנדל"ן של שופרסל, אך לכאורה נבהל מהאפשרות להצטרף בשל החששות מסגנון הניהול של האחים
מערכת ice |  5
שלומי ויוסי אמיר (צילום יחצ, vecteezy, unsplash)
בעקבות כניסתם של האחים שלומי ויוסי אמיר לשליטה בשופרסל, מסתמנת תמונה של סגנון ניהול ריכוזי ואגרסיבי שמרחיק בכירים מהחברה. על פי הפרסום של דה מרקר, צחי הרץ אמור היה לנהל את עסקי הנדל"ן של שופרסל, אך נרתע מלהצטרף בשל החששות מסגנון הניהול של האחים.
הפרשה עם צחי הרץ מגיעה במקביל לשורה של התפטרויות בכירים בשופרסל, ביניהם המשנה למנכ"ל, סמנכ"לים וחברי הנהלה. רובם עזבו לאחר שהאחים נטלו מהם סמכויות ומינו מקורבים כסגנים שעקפו אותם. 
בדה מרקר הודגש כי האחים מבצעים תהליכי התייעלות, כמו פינוי המשרדים היוקרתיים של שופרסל נדל"ן וריכוז הפעילות במטה בראשון לציון. אך לפי בכיר בענף, הסגנון הניהולי שלהם מרתיע "אנשי מקצוע איכותיים" מלעבוד תחתם.
שופרסל צפויה להמתין עם התוכניות להנפקת פעילות הנדל"ן או הכנסת שותף, ולהתמקד בהתייעלות והשבחת הנכסים הקיימים. אך סימני השאלה סביב הניהול עלולים להמשיך ולהרתיע כוחות אדם בכירים מלהצטרף.

בתקופה של שינויים ומהלכי התייעלות בשופרסל, נראה שהאחים אמיר נדרשים לגשר על הפערים עם הבכירים ולשנות את סגנון הניהול הנתפס כבעייתי, אם ברצונם לשמר כוח אדם מקצועי איכותי בחברה.
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    אנשים קטנים שעושים צל גדול
    עומר 06/2024/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בואו נשים בצד את 1.העובדה שאין להם את היכולות לנהל ארגון כזה מורכב 2.ממהים מקורבים, מושכים משכורות לבני משפחה 3.לא מבינים בכל העסקים שהם לא עסקי המזון שזה כ30 מהס ההכנסות של החברה 4.לא מבינים שהלקוח של שופרסל הוא לא הלקוח של פרשמארקט או רמי לוי ונתמקד רק בדבר אחד הם אנשים לא טובים - לא מכבדים הסכמים, מפטרים אנשים בלי שום סנטימט או רחמים, משקרים לאנשים בפנים בקיצור עוד טעות של המוסדיים בשופרסל (אחרי סאגת ודיני) שכמובן ישלמו עליו החוסכים
    סגור
  • 2.
    ירושלים
    ציון זאדה 06/2024/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הם אלופים יודעים לנהל עסקים עבדתי איתם 8 שנים בפרש מרקט אנשים מקסימים שיודעים מה צריך ומה לא וכן עדיף שאלינור אישתו של אמיר תהיה מנכ"ל סופר סל אישה מקסימה שתמיד דאגה לעובדים וללקוחות המובחרים.
    סגור
  • 1.
    תנו להם לעבוד בסגנון שלהם ימים יגידו ההצלחה משנה הכל
    המטריד 06/2024/05
    הגב לתגובה זו
    1 1
    שופרסל עם מנגנון מנופח וחסר תכלית הגיע הזמן לשינוי תפיסה ניהולי ולא לעשות אותו דבר כל הזמן ולצפות לשיפור יש הרבה מוכשרים ולא מפורסמים שיכולים לנהל יותר טוב
    סגור
  • דיקטטורים
    מאי1 06/2024/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רואים שזה תגובה ממומנת. שופרסל סופרסל זה בחניות מכלת. עוד כמה חודשים והמניה קורסת
    סגור
  • כמה אתה טועה
    אוהבאדם 06/2024/05
    הגב לתגובה זו
    1 0
    זו חברה ציבורית לא המכלת של אבא שלהם
    סגור