קריפטו

רשת הבלוקצ'יין שייסד הישראלי שוברת שיאים: יותר מ-3 מיליארד דולר

רשת SSV שהוקמה ע"י המייסד הישראלי אלון מורוך, מגיעה למיליון מטבעות אתריום הנעולים בה - יותר מ-3 מיליארד דולר
מערכת ice | 
אתריום (צילום unsplash)
רשת SSV, המפעילה קוד פתוח המאפשר טכנולוגיית אימות מבוזרת, שוברת שיאים. בסוף השבוע האחרון חצתה הרשת את רף מיליון מטבעות אתריום (ETH) הנעולים בה לטובת אימות טרנסקציות ברשת אתריום, המסתכמים ביותר מ-3 מיליארד דולר ומעידים על אמון חזק ברשת.
בנוסף, רשת SSV מכילה יותר מ-31,000 מאמתים ויותר מ-700 מפעילי צמתים, מספרים שמעידים על ביזורה והתמריצים הכלכליים שהיא מאפשרת עבורם.
זהו הישג מרשים עבור חברת SSV labs, מפתחת הרשת SSV , שאותה מוביל המנכ"ל והמייסד הישראלי אלון מורוך.
רי-סטייקינג (Restaking), אחד מהנרטיבים המובילים לאחרונה בשוק הקריפטו, לוקח את רעיון הסטייקינג (Staking) צעד אחד קדימה, במקום רק להפקיד את מטבעות במקום אחד, רי-סטייקינג מאפשר להשתמש באותם מטבעות ביותר ממקום אחד בו-זמנית. המשתמש, מקבל "קבלה" על המטבעות שהפקיד ברשת הראשונה, ואז משתמש בקבלה זו כסטייקינג ברשת השנייה. ככה, המטבעות צוברים תשואה בשני מקומות בו-זמנית, שרשת אחת מסתמכת על מנגנון הקונצנזוס ועל אבטחת הרשת עליה מתבצע תהליך הרי-סטייקינג.

SSV, המשמש כמטבע ה"טבעי" של הרשת, עולה כ-10% ביממה האחרונה, ונסחר במחיר של 31.55 דולר למטבע נכון לכתיבת מילים אלו. שווי השוק של SSV עומד על מעט מעל 300 מיליון דולר, וכרגע נמצא במקום ה-153 בשוק הקריפטו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה