עסקי ספורט

בפעם השישית מתחילת המלחמה: רקטה התפוצצה באצטדיון בקריית שמונה

על רקע ההפצצות הבלתי פוסקות על יישובי הצפון: רקטה בקוטר 122 מ"מ התפוצצה באצטדיון העירוני של קריית שמונה, שמארח בדרך כלל את משחקי קבוצת הכדורגל של העיר שנמצאת בבעלותו של איזי שרצקי. צפו בנזק שנגרם
מערכת ice | 
רקטה התפוצצה בקריית שמונה (צילום דוברות עיריית קריית שמונה)
על רקע ההפצצות הבלתי פוסקות בצפון והמתקפות המתמשכות של ארגון הטרור חיזבאללה משטח לבנון על יישובי הצפון, בפעם השישית מתחילת המלחמה, רקטה נפלה באצטדיון של קבוצת הכדורגל הפועל קריית שמונה בבעלותו של איזי שרצקי, שחזרה השנה לליגת העל בכדורגל אחרי עונה אחת בליגה הלאומית.
למעשה, בשלוש מהפעמים רקטה נפלה ישירות על כר הדשא של האצטדיון, בעוד בשלוש פעמים אחרות רקטה ששוגרה משטח לבנון התפוצצה באזור מתחם האימונים הסמוך לאצטדיון העירוני בקריית שמונה.
למעשה, מדובר ברקטה גדולה בקוטר של 122 מ"מ, שכאמור התפוצצה על כר הדשא בשטח האצטדיון. חבלן משטרה הגיע למקום וטיפל ברקטה שהתפוצצה. לא נגרם פגיעה בנפש, אך כמובן שנגרמה פגיעה ברכוש.
דוברות עיריית קריית שמונה הוציאה הודעה רשמית מיד לאחר נפילת הרקטה בשטח האצטדיון העירוני ובה נכתב כי: "תמונות מפגיעת רקטה 122 מ"מ באצטדיון קריית שמונה. חבלן משטרה מטפל כעת באירוע.  עדכונים בהמשך".
קריית שמונה היא ללא ספק אחת מהערים שסופגות הכי הרבה מאז ה-7 באוקטובר, כאשר רוב תושבי העיר, שבמצב רגיל מכילה 30,000 תושבים, פונו מהעיר, וכיום נשארו שם מאות בודדות של תושבים.
חבלן מטפל ברקטה שהתפוצצה בקריית שמונה (דוברות עיריית קריית שמונה)
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה