השוק

שופרסל מפטרת, אסף רפפורט מסתבך, אל על ממריאה ואלביט מתפוצצת

שופרסל זימנה עשרות עובדים לשימוע לפני פיטורים, תביעת הענק של אורקה נגד וויז עולה שלב, הכנסות אל על זינקו ב-50%, צבר ההזמנות של אלביט מערכות חצה את רף ה-20 מילייארד דולר, ברייט משינס מפטרת עשרות עובדים בישראל, מלחמת הבנקים הגדולה בישראל וענקית הנעליים הישראלית נמכרת | אלה ידיעות השבוע ב-ice
מערכת ice | 
שלומי ויוסי אמיר (צילום יחצ, vecteezy, unsplash)
עדן גולן זכתה בקמפיין נוצץ: זה הסכום המטורף שתקבל מהראל ויזל: עדן גולן, שייצגה את ישראל באירוויזון, ממשיכה לקצור את פירות ההצלחה אחרי שנבחרה לפרזנטורית של חברת פוקס, וחתמה על חוזה בסך של 800 אלף שקל מול איש העסקים הראל ויזל: "אני מתרגשת מאוד לייצג מותג אופנה ישראלי מוביל בתקופה הזאת". לידיעה המלאה לחצו כאן.
ענקית הנעליים הישראלית קורסת: נמכרת בחוב של 9.7 מיליון שקל: חברת "שוז אונליין" בדרך למכירה? בית המשפט אישר למנהל מיוחד לקבל הצעות לרכישתה. לידיעה המלאה לחצו כאן.
אסף רפפורט מסתבך: תביעת הענק נגד וויז עולה שלב: חברת וויז בבעלותו של אסף רפפורט, ביקשה מבית המשפט בארצות הברית לדחות על הסף את התביעה שהגישה נגדה חברת אורקה בגין הפרת פטנטים. בית המשפט דה את הבקשה, ואם לא יגיעו להסדר - המשפט ייפתח החודש אוגוסט 2025 מול חבר המושבעים. לידיעה המלאה לחצו כאן.
מלחמת הבנקים הגדולה: 1.5 מיליארד שקל שמטריפים את המערכת | כל הפרטים: המערכת הבנקאית סוערת, רועשת וגועשת סביב פרויקט אחד שככל הידוע הוא האחרון שנותר "על המדף" ומצריך מימון בנקאי לא מבוטל בתשואות לא רעות בכלל; גורמים המעורבים בעסקה: זו העסקה האחרונה בסדר גודל כזה, עד שתסתיים המלחמה ויתחיל פרויקט השיקום; כך נודע ל-ice. לידיעה המלאה לחצו כאן.
הסטארטאפ הישראלי סוגר את מרכז הפיתוח בארץ: עשרות עובדים יפוטרו: ברייט משינס, חברת הסטארטאפ הישראלית שהוקמה על ידי ליאור סוסן, סוגרת את מרכז הפיתוח בישראל ומפטרת כ-60 עובדים. בנוסף, היא תעביר 8 עובדים לעבוד בארצות הברית. מה הסיבה למהלך הדרמטי של החברה? לידיעה המלאה לחצו כאן.
אלביט מערכות מתפוצצת: צבר ההזמנות חצה את רף ה-20 מיליארד דולר: אלביט מערכות מדווחת על תוצאותיה הכספיות לרבעון הראשון של 2024, מהן עולה כי צבר הזמנות של החברה עומד על 20.4 מיליארד דולר, וההכנסות הסתכמו ב-1.6 מיליארד דולר. בצלאל (בוצי) מכליס, נשיא ומנכ"ל אלביט מערכות: "הגידול בתקציבי הביטחון בעולם, משפיע בצורה חיובית על ההכנסות ועל צמיחת החברה". לידיעה המלאה לחצו כאן.
הכנסות אל על זינקו ב-50%: תעבור להון עצמי חיובי כבר ברבעון השני: הכנסות אל על ברבעון הסתכמו בכ-738 מיליון דולר; הרווח הנקי הסתכם בכ-80 מיליון דולר, מרביתו מגידול משמעותי בשיעור התפוסה; ה-EBITDAR הסתכם בכ-196 מיליון דולר. לידיעה המלאה לחצו כאן.

שופרסל בגל קיצוצים רחב: 50 עובדים זומנו לשימוע לפני פיטורים: העובדים שקיבלו זימון לשימוע מועסקים בחטיבת מערכות מידע, שבה עובדים בסך הכל כ-250 עובדים. חלק נחשבו לשכירים שעמלו על פיתוחי תוכנה שונים וחלקם חיצוניים, החיסכון מסתכם לכדי מיליוני שקלים בשנה לרשת הענק. לידיעה המלאה לחצו כאן.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה