תקשורת ומדיה

אביבית בר זוהר מטילה פצצה: "אני הולכת לעשות את הצעד הזה"

אביבית בר זוהר סיפרה בפודקאסט של יפעת הללי אברהם, על תהליך החזרה התשובה, החיבור לאלוהים ועל החלום להיות אמא בגיל 42. אביבית בר זוהר: "יש לי את הביציות שהקפאתי ברוך השם, יש לי הכל מסודר. אני מתכוונת בחודשים הבאים לעשות עם זה משהו"

מערכת ice |  4
אביבית בר זוהר (צילום אינסטגרם/ אביבית בר זוהר)
בפודקאסט של יפעת הללי אברהם, כתבת התרבות והבידור של אתר "מאקו", התארחה לאחרונה הידוענית אביבית בר זוהר, כוכבת תוכנית הטלוויזיה "האח הגדול". במהלך הפודקאסט, סיפרה בר זוהר על תהליך החזרה התשובה והרצון להיות אמא בגיל 42. 
"הבייס שלי, המקור שלי הוא של דת. אבא שלי זיכרונו לברכה היה רב ואני גדלתי באולפנה דתית ואני הייתי בבית ספר עם בנות ואני לבשתי רק חצאיות ואני למדתי תורה. אני אוהבת את בורא עולם מאז שאני ילדה, אני מחוברת לבורא עולם כי אלו הערכים שקיבלתי בבית, אבל בשנים האחרונות האמונה שלי חצתה גבולות", כך סיפרה אביבית בר זוהר ליפעת הללי אברהם. 
לדברי בר זוהר, החיבור שלה לאלוהים התחזק עם השנים והדבר בא לידי ביטוי בתחושת ההודיה שבה היא מקפידה להיות על אף הקשיים הרבים שהיא חווה בחייה. "לא חשוב מה בורא עולם עשה לי, ברמה שהוא לקח לי את אבא שלי, ברמה שהוא לקח לי את הזוגיות שלי. מה זה לקח? זה שלו, זה מה שהוא רצה. ברמה הזאת, אני יושבת במרפסת ואומרת; 'בורא עולם תודה' ומחייכת", כך סיפרה בר זוהר ליפעת הללי אברהם.
עוד הוסיפה כוכבת הריאליטי: "ברמה שאמרתי לו תודה שאבא שלי לא פה, כי אני יודעת שהוא סבל אבל אני יודעת שאם לקחת אותו, זה היה ברגע הנכון שיותר הוא לא יכל לסבול. תודה לך שלקחת לי את הזוגיות האחרונה שהייתי אמורה להתחתן, תודה... כי יכול להיות שאתה ראית דברים שאני לא ראיתי ואתם שמעת דברים שאני לא שמעתי וידעת שזה לא נכון לי. זה אמונה שהתעצמה ברמות", כך סיפרה אביבית בר זוהר בפודקאסט. 
 
לאחר שנשאלה מדוע החלה בתהליך ההתחזקות והחיבור לאלוהים, סיפרה אביבית בר זוהר: "אולי אני אגיד את זה וזה יישמע מוזר אבל אני אגיד את זה; אני מרגישה מאוד מוגנת וכשאני הולכת ברחוב, ברמה הזאת, אני מרגישה שיש לי צבא של מלאכים. אני לא יודעת איך להסביר את הכוח הזה". 
בהמשך השיחה, התייחסה כוכבת תוכנית "האח הגדול" על הרצון העז להיות אמא בגיל 42. "אין בי פחד, אני בת 42, זה לא סוד כולם יודעים. אני ביטלתי חתונה לפני שמונה חודשים, אין לי ילדים, אני רווקה", ציינה בר זוהר. 
כוכבת הריאליטי התייחסה לקשיים שעלו במערכת היחסים האחרונה שלה ואמרה:  "מאוד רציתי להיות אמא ועבדנו על זה ועשיתי טיפולי פוריות, ועשיתי שאיבת ביציות ועשיתי את כל התהליך לפי הספר. זה לא היה נכון לי וזה גם לא היה מצליח אחרי החתונה".
 לצד זאת, סיפרה בר זוהר כי היא לא מרפה מהרצון להיות אמא: "יש לי את הביציות שהקפאתי ברוך השם, יש לי הכל מסודר, ובעזרת השם שאני ארצה, אני מתכוונת בחודשים הבאים לעשות עם זה משהו ואני עוד לא החלטתי איך וממי אבל אני הולכת לעשות את זה. אני הולכת לעשות את הצעד הזה".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    לך תקפיאי את המוח שלך
    אישה משועממת 07/2024/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ספק אם המוח שלך יפשיר
    סגור
  • 2.
    את נראית בת 700 איזה אמא זקנה תיהיי (ל"ת)
    מזעזעת 07/2024/08
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • לאימהות אין גיל. יש כאלו שהביאו ילד גם אחרי גיל 50 (ל"ת)
    שירה 07/2024/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    הטיפשה הופכת לעובדת אלילים (ל"ת)
    יובל 07/2024/08
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור