תרבות ופנאי

אביבית בר זוהר על הפרידה שעברה: "בכיתי כל יום - במשך 3 חודשים"

כוכבת הריאליטי התראיינה בנוגע לפרידה מבן זוגה לשעבר, קווין צרפתי, ושיתפה על הקושי להיכנס לקשר חדש או להכיר גברים נוספים. עוד אמרה כי לאחר חודשים רבים הצליחה להתקדם, וכעת היא נמצאת בעיצומו של קשר עם גבר אחר
מערכת ice | 
אביבית בר זוהר (צילום יוטיוב/ yes tv)
לפני כשנה נודע כי כוכבת הריאליטי אביבית בר זוהר נפרדה מבן זוגה, קווין צרפתי, לאחר תקופה של חוסר ודאות בנוגע לקשר ביניהם. כמה חודשים מאוחר יותר, בר זוהר שיתפה כי היא "חזרה לעצמה" ואף הצליחה להתגבר על המשבר. כעת, בפודקאסט של יפעת הללי, יוצאת האח הגדול פותחת הכל ומספרת על התקופה המורכבת שחוותה.
בר זוהר טענה כי לדעתה בן זוגה לשעבר כלל לא היה ה"ייעוד" שלה, אך טענה כי היא גם לא התאימה עבורו. עוד היא הוסיפה כי הוא נמצא כבר תקופה ארוכה בזוגיות, והוא הצליח להתקדם הלאה. היא לעומתו חוותה קושי משמעותי בהיכרות עם גבר חדש, אך הודתה כי היא נמצאת בקשר עם בחור חדש. כמו כן, הודתה בפני הללי: "בכיתי כל יום במשך 3 חודשים, לא הפסקתי לבכות".
נזכיר כי בחודש פברואר העלתה בר זוהר פוסט לחשבון האינסטגרם שלה בהתייחסות לפרידה ולתקופה שבאה לאחר מכן, וכתבה: "הייתי חלשה , כן מודה , חלשה נפשית , חלשה מנטלית בכל מובן הוחלשתי ... אבל אתמול משהו קרה .. קיבלתי זריקת התעוררות כזאת שאפשר רק לחלום עליה ... ואז התמונה התבהרה. אתמול חזרתי להיות אביבית".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה