ויראלי

אביבית בר זוהר מתפוצצת: "לא אבזבז את חיי על גבר טמבל"

אביבית בר זוהר דיברה על מערכות יחסים, וחשפה עם איזה גבר היא לא תצא לעולם: "אם גבר לא יודע לחזר אחרי האישה שלו, שתיפרד ממנו לאלתר. אפס סובלנות לדבר הזה". מה דעתכם?
מערכת ice |  2
אביבית בר זוהר (צילום יוטיוב/ יעל בר זוהר)
אביבית בר זוהר, אשת העסקים ואושיית הרשת, פרסמה היום (ראשון) סדרה של סטורים לחשבון האינסטגרם שלה, בהם היא דיברה על מערכות יחסים, וחשפה עם איזה גבר היא לא תצא לעולם.
אביבית בר זוהר פתחה את דבריה ואמרה: "אם גבר לא יודע לחזר אחרי האישה שלו, שתיפרד ממנו לאלתר. אפס סובלנות לדבר הזה. גבר שחושב שהאישה שלו תישאר איתו לא חשוב מה, ולמרות הכל הוא ימשיך להיות בלתי נסבל, אז הוא טועה. אם הוא לא באמת יעשה את ההשקעה שלו, אז היא תמצא מישהו אחר. אין כוחות".
בר זוהר המשיכה: "ברגע שהוא לוקח אותה כמובן מאליו היא גם מרגיש את זה וזה בא לידי ביטוי במערכת היחסים שלהם. היא לא אותו דבר. היא לא תתנהג איתו אותו הדבר, יכול להיות שלא תיתן לו סקס אותו הדבר, היא לא תאהב אותו אותו הדבר. שום דבר לא יהיה אותו הדבר. כל גבר שלוקח את האישה שלו כמובן מאליו שיצפה לנזקים מאוד חמורים במערכת היחסים".
עוד הוסיפה ואמרה: "בורא עולם הביא לנו את החיים האלה פעם אחת במתנה. נראה לך שאני או מישהי אחרת נבזבז אותם עם גבר טמבל שלוקח אותה כמובן מאליו, לא מתייחס,  לא מחזר, וחי בלה-לה לנד. למה, חסרים גברים בעולם? רגע, יכול להיות שכן חסרים גברים בעולם. אבל בלי קשר - שלא יעצבנו אותי על הבוקר".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    למה את חושבת שבכל את מעניינת כל כך הרבה את הגברים
    שמוליק 05/2024/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל כך טיפשה
    סגור
  • 1.
    אשת עסקים ??? (ל"ת)
    אחד העם 05/2024/19
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור