תרבות ופנאי

כוכב "האח הגדול" חוטף בענק: "מזעזע – כסף לא קונה שכל"

לאחר שגיא איתן שילם 37.5 אלף שקל על שלט חוצות ענק שהוצב באיילון ובו נכתב כי "תינוק יהודי שווה הרבה יותר", מיהרה הזמרת ואלרי חמאתי למתוח ביקורת חריפה על פליט הריאליטי. ואלרי חמאתי: "כסף לא קונה שכל לצערי. רק שלטים מלאי תוכן באיילון"

מערכת ice |  1
האח הגדול (צילום מסך רשת 13)
העיתונאי גדעון לוי ממשיך לעורר סערה תקשורתית. על רקע אמירותיו החריגות נגד ישראל סביב מלחמת "חרבות ברזל" והחלטתו לבצע השוואה בין כפיר ביבס לבין שאר התינוקות שנהרגו בעזה,  החליט גיא איתן, כוכב תוכנית הריאליטי "האח הגדול", לגנות את דבריו של איש התקשורת בדרך יצירתית במיוחד.
לאחר שגיא איתן הוציא מכיסו 37.5 אלף שקל על שלט ענק שהוצב באיילון ובו נכתב בין היתר כי "תינוק יהודי שווה הרבה יותר", מיהרה הזמרת ולארי חמאתי לתקוף את כוכב תוכנית הריאליטי.
"תינוק יהודי שווה הרבה יותר? גם ב-1939 בגרמניה אמרו את זה פשוט הפוך, איזה קטע. מזעזע לא? כסף לא קונה שכל לצערי. רק שלטים מלאי תוכן באיילון", כך כתבה הזמרת ולארי חמאתי על גיא איתן, כוכב תוכנית הטלוויזיה "האח הגדול". 
בסטורי שפרסם ברשת החברתית "אינסטגרם", התייחס גיא איתן לסערה התקשורתית שנוצרה בעקבות המשפט שנכתב בשלט כי "תינוק יהודי שווה הרבה יותר". "אני רוצה להעמיד דברים על דיוקם, אני לא אמרתי חס וחלילה שתינוקות שלהם הם פחות משלנו. אני אמרתי שתינוק שלנו פשוט שווה יותר. סתם, התינוקות שלהם פחות משלנו. לא טוב לכם? קחו את המזוודות שלכם ותלכו". 

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    חחחחחחחחחח
    אישה 07/2024/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חחחחח אני מתה עליו
    סגור