תקשורת ומדיה

חיים לוינסון הפתיע את אופירה אסייג בשידור חי: "התגובה שלך מבישה"

בתוכנית "אופירה ולוינסון" בערוץ 12, תקף חיים לוינסון את שר הבינוי והשיכון, יצחק גולדקנופף, אשר ציין כי הוא לא מתכוון להגיש תלונה במשטרה נגד המוחים שתקפו את רכבו על רקע סוגיית גיוס החרדים לצה"ל. חיים לוינסון: "אתה חלק מהשלטון. כשתוקפים אותך תוקפים את הממשלה. התגובה שלך מבישה"

מערכת ice |  2
אופירה אסייג (צילום מסך קשת 12)
חיים לוינסון, מגיש תוכנית הטלוויזיה "אופירה ולוינסון" בערוץ 12, מרבה למתוח ביקורת חריפה על חברי הממשלה והעומד בראשה, בנימין נתניהו. בתוכנית הטלוויזיה "אופירה ולוינסון" אשר שודרה ביום שישי האחרון בערוץ 12, התייחס לוינסון לאירוע החריג בו תקפו מספר חרדים את רכבו של שר הבינוי והשיכון, יצחק גולדקנופף, על רקע ההפגנות נגד סוגיית הגיוס לצה"ל. 
"השבוע התרחש אחד אירועי האלימות החמורים ביותר שלדעתי היו נגד השלטון בשנים האחרונות, כאשר קבוצה של מוחים נגד מדיניות הגיוס של הממשלה הקיפו את רכבו של השר גולדקנופף, תקפו אותו, שברו לו חלקים מהאוטו וכדומה", כך סיפר לוינסון לצופים בתוכנית הטלוויזיה. 
לאחר ששודר קטע הצפייה בו נראה כי גולדקנופף לא התרגש כלל וכלל מהתנהגותם האלימה והחריגה של המוחים כנגדו ואף ציין בפני המראיין כי הוא לא מתכוון להגיש נגדם תלונה במשטרה, תקף לוינסון את שר הבינוי והשיכון.
 
לוינסון פנה לאופירה אסייג ואמר: "שמת לב לשתיקה המשונה שיש אצל חברי הממשלה? כל אדם שיורד לאיילון הם נזעקים שיש כאן מרד ואיפה היועצת המשפטית לממשלה ואיך אפשר לנהל פה מדיניות. אבל שיש פה אנשים שממש תוקפים פיזית שר בממשלה בגלל חוק הגיוס... שיקלי איפה אתה? מה קרה בלעת את הלשון? מאי גולן, מירי רגב, מה קורה לכם?". בהמשך דבריו, חיים לוינסון תקף בחריפות את שר הבינוי והשיכון, לאחר שציין כי הוא אינו מעוניין להגיש נגד המוחים תלונה במשטרה.
"הכי הרגיז אותי בכל הסיפור הזה זה התגובה של גולדקנופף. מתי תבין שאתה לא עסקן שעובד אצל הפריץ? אתה חלק מהממלכה, מה זה 'תקפו אותי סתם?'". מגיש תוכנית הטלוויזיה החל לחקות את שר הבינוי והשיכון ואף דאג לעוות את פניו, דבר אשר שעשע את אופירה אסייג.
דבריו החריפים של לוינסון לא הסתיימו בכך. בהמשך דבריו, פנה איש התקשורת לשר הבינוי והשיכון ואמר: "אתה חלק מהשלטון. כשתוקפים אותך תוקפים את הממשלה. לא תוקפים אותך כי אתה יצחק גולדקנופף, תוקפים אותך כי אתה שר בממשלה ויש לך אחריות שהמדינה תהיה לה משילות ומי שתוקף שר, יעמוד על כך לדין. התגובה שלך היא תגובה מבישה, אתה חלק מהמדינה".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אופירה מתי תלמדי!!!!
    חיושקה 07/2024/21
    הגב לתגובה זו
    0 1
    במדינה מתוקנת כל מי שתקף את הרכב היום היה בבית משפט מלווה מעורכי דין של הסנגוריה המשפטית אבל....במדינת בננות לא קרה כלום....ועוד בשביל מדינה כזו נהרגים לנו טובי הילדים!!!!אופירה מתי תלמדי מה זה לחיות במדינה דמוקרטית!!!!לא ביביסטית ....
    סגור
  • 1.
    ליצנים
    ליאת 07/2024/17
    הגב לתגובה זו
    4 1
    "אירועי האלימות החמורים ביותר שלדעתי היו נגד השלטון" כנראה הוא לא היה בארץ בשנתיים האחרונות לכן הוא כנראה לא יודע על עשרות מקרים כאלה של השמאל כולל תקיפה של חברת כנסת עם בנה הקטן והגעה לתוך הבית שלה. אבל איך הסביר לפיד : זה אנשים אחרים"
    סגור