תקשורת ומדיה

חיים לוינסון במתקפה חריפה: "חוק מטומטם – לך תעשה בייביסטינג"

חיים לוינסון תקף את סימון דוידסון, חה"כ ממפלגת "יש עתיד", בעקבות הצעת חוק חדשה שאותה הוא מקדם. חיים לוינסון: "מה שיפה שאת החוק המטומטם הזה מוביל מישהו מיש עתיד. בחייאת סימון, אם אין לך עבודה, לך תעשה של מילאומניקים"

מערכת ice |  3
חיים לוינסון (צילום פייסבוק/ חיים לוינסון)
חיים לוינסון, מגיש תוכנית הטלוויזיה "אופירה ולוינסון" בערוץ 12, התייחס לאחרונה להצעת החוק החדשה, שאותה מקדם חה"כ סימון דוידסון (יש עתיד), העוסקת באפשרות כי דגל ישראל יופיע על המדים של כל נבחרת ישראלית או ספורטאי ישראלי כאשר הוא מייצג את המדינה. 
לוינסון, אשר לא התחבר להצעת החוק החדשה של חה"כ סימון דוידסון ממפלגת "יש עתיד", פרסם ציוץ ברשת החברתית X (לשעבר טוויטר) וכתב: "מה שיפה שאת החוק המטומטם הזה מוביל מישהו מיש עתיד. בחייאת סימון, אם אין לך עבודה, לך תעשה בייביסטינג לילדים של מילאומניקים".
בעקבות כך, מיהר חה"כ סימון דוידסון להגיב על הציוץ של איש התקשורת אשר כתב לו: "חיים, תודה על הציונים, הערותיך התקבלו במערכת. ולנושא - חשוב שדגל ישראל יהיה על מדי הנבחרות. וכן, דווקא היום, כשמנסים להדיר ולמחוק את מדינת ישראל".
 
לוינסון, אשר לא התרגש מתגובתו של חבר הכנסת ממפלגת "יש עתיד", כתב לו: "אין לי מושג אם זה חשוב או לא חשוב, אבל אני לא חושב שאתה מבין את תפקידה של החקיקה בישראל. חשוב לך? צייץ בטוויטר. תרים טלפון ליו"ר איגוד השחייה".
על רקע הדיווח על הצעת החוק החדשה, חה"כ סימון דוידסון ציין כי מדובר במהלך חשוב  בעת הזו, נוכח העובדה כי תופעת ההדרה באירועי ספורט שונים ברחבי העולם, בהם משתתפים נציגים ישראליים, אינה פוסקת.
ח"כ סימון דוידסון: "הניסיונות להדיר את ישראל מהספורט הבינלאומי ואירועי 7 באוקטובר מחזקים את הצורך בהצבת דגל ישראל על מדי נבחרות ישראל בכל ענפי הספורט. התשובה הטובה ביותר לכל מי שרוצה ברעתנו היא העמידה האיתנה עם דגל ישראל המתנוסס בגאון בספורט ובכלל. לכן אני משוכנע ששרי ממשלת ישראל יתמכו בהצעה זו ובכך יוסיפו לכל חובבי הספורט הישראלים גאווה רבה בתקופה הקשה הזו".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    בדיוק כואב לך לווינסון? (ל"ת)
    גפת שומרון 07/2024/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    חוק ילדותי ומטופש. צודק (שוב) לוינסון. (ל"ת)
    טל 07/2024/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    אולי חלאס עם הצואת האדם שנקראת חיים לוינסון ??? (ל"ת)
    אסף 07/2024/05
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור