בארץ

הח''כים שזועמים על השר גולדקנופף: ''חושב שהוא חי בשוויץ''

לאחר שהשר יצחק גולדקנופף התבטא בשורת אמירות שנויות במחלוקת שעוררו זעם, חברי הכנסת הגיבו על דבריו "לפעמים אני תוהה אם אנחנו חיים באותה מדינה כי לפי הניתוק שלו הוא אולי חושב שהוא חי בשוויץ''
דורון בלוך | 
יצחק גולדקנופף (צילום פלאש 90/ תומר נויברג)
לאחר שהשר יצחק גולדקנופף נאם אמש (ראשון) בחגיגות המאה שנים לעיר בני ברק, והתבטא באמירות שנויות במחלוקת שעוררו זעם רב בחלקים נרחבים מהציבור, כפי שהבאנו כאן, חברי הכנסת פרסמו הבוקר ברשת ה-X את תגובתם.
יו''ר האופוזיציה יאיר לפיד כתב ''כסף לישיבות? אתם לא רוצים ולא צריכים אותנו''. וחה''כ אביגדור ליברמן כתב ''גולדקנופף, אותך עם ישראל באמת לא צריך''.
חברת הכנסת יוליה מלינובסקי (ישראל ביתנו), שלאחרונה דווקא שיבחה את השר גולדקנופף, כתבה ''כמה מנותקים צריכים להיות בשביל לחגוג בזמן שמדינה שלמה שבורה ומתאבלת על טובי בניה שנפלו? זה רק מדגיש את החובה שלנו לחבר ולשלב את המגזר החרדי בצבא ובחברה הישראלית ובאשר לגולדקנופף? לפעמים אני תוהה אם אנחנו חיים באותה מדינה כי לפי הניתוק שלו הוא אולי חושב שהוא חי בשוויץ''.

חה''כ ולדימיר בליאק (יש עתיד) שיתף "גולדקנופף הוא חתיכת חוצפן, שגם מחלק הטבות בדיור במיליארדי ש"ח למגזר החרדי, וגם לא מתבייש לחגוג בזמן שכל המדינה מתאבלת על הנופלים. אך כל האחריות על הביזיון הזה מוטלת על נתניהו ועל הפחדנים מהליכוד, אשר מכרו את כל הערכים של ישראל יהודית ודמוקרטית לעסקונה החרדית המושחתת והאנטי ציונית".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה