בארץ

התמיכה המפתיעה של חברת הכנסת מלינובסקי בשר גולדקונפף: ''תמימות דעים''

בעקבות פעילותו של השר יצחק גולדקנופף לגירוש סוכנות אונר''א משטחי ישראל, פרסמה חברת הכנסת יוליה מלינובסקי תמיכה בשר וכתבה כי משבחת את השר על פעילותו
דורון בלוך | 
יצחק גולדקנופף (צילום shutterstock, פלאש 90/ יונתן זינדל)
לאחר תקופה ארוכה בה התוודענו למחלוקות בין מפלגת ישראל ביתנו למפלגות החרדיות, הביום (חמישי), זכה השר החרדי לתמיכה מפתיעה מחברת מפלגת ישראל ביתנו יוליה מלינובסקי.
שר הבינוי והשיכון יצחק גולדקונפף ממפלגת יהדות התורה פרסם היום בחשבון ה - x שלו ''כפי שהתחייבתי, אני עושה הכל כדי לסלק את אונר'''א משטחי ישראל''. בנוסף הבהיר גולדקופף בצורה חד משמעית כי ''לתומכי ישראל אין מקום במגינת ישראל בכלל', והוסיף על כך ''ובנכסי ישראל בפרט''.
חברת הכנסת מלינובסקי ציטטה דבריו בחשבון ה-x שלה, וכתבה כי למרות שקיימים ביניהם חילוקי דעות בהמון נושאים, בנושא הזה הם תמימי דעים: "אונר''א זה ארגון טרור''.
 
מלינובסקי הוסיפה לכתוב גם בפרגון כי היא משבחת את השר גולדקופף על פעילותו ועל נקיטת הצעדים שלו נגד סוכנות הטרור אונר'''א.
נזכיר, כי אתמול (רביעי), עבר בקריאה הטרומית הצעת החוק שיזמה חברת הכנסת מלינובסקי להכרזת ארגון אונר''א כארגון טרור. עליהם טענה מלינובסקי כי יותר מדי דם של אזרחי וחיילי מדינת ישראל נשפך בגלל המחבלים השייכים לאונר''א, אשר השתתפו ברצח, באונס, ובחטיפה של ישראלים רבים בשביעי לאוקטובר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה