בארץ

הצעת החוק להכרזת אונר''א כארגון טרור עבר בטרומית: "סייע לרצח''

הצעת החוק שהובילה חברת הכנסת יוליה מלינובסקי ממפלגת ישראל ביתנו על הכרזת סוכנות אונר''א כארגון טרור עבר בקריאה טרומית. ''השתתפו ברצח, באונס, ובחטיפה''
דורון בלוך | 
יוליה מלינובסקי (צילום נועם מושקוביץ דוברות הכנסת)
הצעת החוק שיזמה חברת הכנסת יוליה מלינובסקי לחקיקת חוק להגדרת אונר''א כארגון טרור, עבר היום (רביעי) בקריאה הטרומית במליאת הכנסת.
על פי מלינובסקי בחשבון הטוויטר שלה, ארגון אונר''א במשך שנים רבות סייע ותמך בעקיפין ואף בצורה ישירה בטרור, ולפי טענתה מדינת ישראל העלימה מכך עין במקרה הטוב, ובמקרה הרע אף שיתף עימו פעולה.

קרדיט: צילום מסך מתוך טוויטר.
עוד כותבת מלינובסקי כי 'יותר מדי דם של אזרחי וחיילי מדינת ישראל נשפך בגלל המחבלים השייכים לאונר''א, אשר השתתפו ברצח, באונס, ובחטיפה של ישראלים רבים בשביעי לאוקטובר.
מלינובסקי מדגישה כי היא התנגדה להתניות הממשלה למיזוג ומיסמוס החוק, וזאת משום שלטענתה אין התניות לכך שסוכנות אונר''א היא ארגון טרור.

חבר הכנסת אביגדור ליברמן (ישראל ביתנו) פרסם גם הוא בחשבון הטוויטר שלו על הצעת החוק, והתבטא בחריפות כנגד הסוכנות אונר''א: "היום ברור יותר מתמיד שארגון אונר״א, שסייע ברצח, בחטיפה ובאונס של יהודים במתקפת השבעה באוקטובר, אינו מסייע לפליטים, אלא רק לארגוני הטרור ברצועת עזה''.
 
בנוסף קרא ליברמן לכל הסיעות הציוניות בכנסת לפעול יחדיו ולהעביר את החוק הנ''ל בקריאה שנייה ושלישי בהקדם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה