דיגיטל וטק

מניית אפל בדרך למעלה? זו ההמלצה של בנק אוף אמריקה

מניית אפל חוותה בשבועות האחרונים מספר טלטלות שכללו איבוד גובה והורדת המלצות מטעם בתי השקעות גדולים בארה"ב. כעת, בנק אוף אמריקה יוצא בתחזית אופטימית לפיה מניית החברה עתידה לעלות ב-20% 
מערכת ice | 
דוחות אפל (צילום vecteezy)
בשבועות האחרונים, מניית ענקית הטכנולוגיה אפל, חוותה ירידת גובה משמעותית שכללה גם הורדת המלצות של כמה בתי השקעות משמעותיים בארה"ב. כעת, בנק אוף אמריקה, מפרסם המלצה חמה על מניית החברה, שלפיו מחיר המניה, עתיד לזנק ל-225 דולר, כ-20% מעל המחיר הנוכחי.
בהמלצה נכתב כי: "אנחנו מעדכנים את אפל ל'קניה' מהסיבות הבאות: מחזורי ביקוש ערים לאייפונים שמצוידים בחומרה העדכנית ביותר ובפרט ביכולת בינה מלאכותית אשר יושקו בשנה הקרובה, ביקוש מתגבר לשירותי אפל תוך גידול במספר המשתמשים, תשואה משופרת על ההון לאחר רכישה עצמית של מניות וחלוקת דיבידנדים". 
כמו כן, נכתב בהמלצה כי: "כמו כן אנחנו צופים, גם שהשיפור באיכות האייפונים יניעו משקיעים מוסדיים להגדיל את הפוזיציות שלהם, לעומת זאת הסיכונים המשפטיים שהחברה עומדת מולם בעת האחרונה ניתנים לדעתנו לניהול, ובפרט, הסיכונים הללו כבר מתומחרים במחיר המניה". 
לבסוף צוין בהמלצה הנוכחית כי: "מהבדיקות שערכנו, הירידה הצפויה ביצור האייפונים בדצמבר ואף בחודשים הקרובים לא ישפיעו על המכירות. החולשה במכירות בסין מאוזנת על ידי הביקושים במדינות אחרות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה