דיגיטל וטק

סין נגד אפל: זו הבשורה שקיבלו משתמשי אייפון במדינה

בחודש ספטמבר החלה סין לאסור על שימוש באייפון ובטכנולוגיה זרה אחרת בתוך המשרדים הממשלתיים, בקרוב תרחיב ממשלת סין את האיסור גם לשמונה מחוזות ממשלתיים אחרים
מערכת ice | 
אייפון 15 (צילום shutterstock)
בחודש ספטמבר החלה סין לאסור על שימוש באייפון ובטכנולוגיה זרה אחרת בחלק ממחוזות בהם קיימים משרדים ממשלתיים. בבלומברג מדווח שבקרוב תרחיב ממשלת סין את האיסור גם לשמונה מחוזות ממשלתיים נוספים. מדובר בעליית מדרגה משמעותית לעומת האיסור של חודש ספטמבר שהשפיע רק על מספר קטן של אזורים.
במקום מכשירי אייפון או סמארטפונים זרים אחרים, פקידים סינים מבקשים מהעובדים להשתמש במותגי סמארטפונים מקומיים. מספר חברות במשרדי הממשלה הורו בשבועות האחרונים לעובדיהם להשתמש בטלפונים מקומיים ולא להכניס את האייפונים. 
בחודש ספטמבר האחרון הכחישו בכירים בסין את הדיווחים לפיהם אסרו על שימוש במכשירים כלשהם. יחד עם זאת גורמים רשמיים הביעו דאגה מחשיפה תקשורתית רבה לאירועי אבטחה הקשורים לטלפונים של אפל. ממשלת ארצות הברית כינתה את איסור השימוש באייפון בסין כ"תגמול בלתי הולם".
בבלומברג ציינו כי עדיין הרבה פרטים לא ידועים על היקף האיסור של האייפון בסין ועד כמה הוא באמת נאכף. בכל זאת האיסור מהווה אתגר מרכזי עבור אפל וחברות טכנולוגיה זרות אחרות כמו סמסונג.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה