דיגיטל וטק

קבוצת ריאליטי ועיריית הרצליה מתמודדות עם אתגרי האקלים

קבוצת "ריאליטי" ומרכז החדשנות של עיריית הרצליה יקיימו ועידת פסגה, תערוכה טכנולוגית ותחרות סטארטאפים במסגרת היערכות לאתגרי משבר האקלים במטרה להטמיע טכנולוגיות קליימטק אורבניות במתחם ארנה וברחבי העיר כאתר ניסויים
מערכת ice | 
עיריית הרצליה (צילום דוברות עיריית הרצליה)

קבוצת ריאליטי ומרכז החדשנות של עיריית הרצליה מכריזות על Arena Challenge- ועידת פסגה בינלאומית הכוללת כנס ותערוכת פתרונות טכנולוגיים שיסייעו בהיערכות לאתגרי האקלים ויתקיים ב-11-12.9 במתחם ארנה בעיר. ועידה זו הינה חלק מחזון משותף של מרכז החדשנות הרצליה וקבוצת ריאליטי לקחת אחריות על האתגרים הרבים שנוצרו בעקבות משבר האקלים ועל ההשפעה הישירה על חיי התושבים כתוצאה מכך.

גורמים נוספים חברו ליוזמה, שתסייע לבלום או למתן את שינויי האקלים, להסתגל אליהם ולהיערך להם באופן מיטבי. ביניהם: Netzero- חממת האקלים הטכנולוגית זוכת פרס החדשנות, בית הספר לקיימות באוניברסיטת רייכמן, חברת הייעוץ הפיננסי ברוקס קרת, חברות סולאראדג', הפניקס, בנק מזרחי טפחות, סטארטאפ ניישן, סנטרל ועוד. 25 סטארטאפים שייבחרו לאתגר יזכו להציג את הפתרונות שלהם מול קהל של מקבלי החלטות וגורמי מקצוע: ראשי ערים ומנהלי ברשויות מפורום ערי החוף, פורום ה-15, ממרכז השלטון המקומי ועוד.

עו"ד אוהד לזר מנכ"ל עיריית הרצליה מסר: "כעיר חוף ,הרצליה מייחסת חשיבות גבוהה להיערכות לשינויי האקלים, בעקר באמצעות חשיבה חדשנית המשלבת סטראפים וחברות טכנולוגיה, קרנות השקעה, אקדמיה ורשויות מקומיות".

אבישי קימלדורף, שותף ומנהל פרויקטים ראשי בקבוצת ריאליטי מסר: "אתגרי האקלים ישפיעו על החיים של כולנו, והדרך המיטבית להתמודד איתם היא שילוב כוחות בין רשויות, משקיעים, חברות טכנולוגיה, אקדמיה ועסקים. כחלק מפעילות האימפקט וה-ESG של ריאליטי, אנו שמחים לשתף פעולה עם עיריית הרצליה שלוקחת אחריות על אתגרי האקלים".

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה