השוק

הראל ויזל במהלך מסקרן: זה המותג הישראלי שנכנס לטרמינל X

מותג האופנה Mainstream מגיע לאתר TERMINAL X בבעלות איש העסקים הראל ויזל, מטעם מותג Mainstream  נמסר: ״אנו גאים ושמחים על העלייה לאוויר ב- TERMINAL X הפלטפורמה המובילה לקניות אונליין בישראל"
מערכת ice | 
הראל ויזל (צילום דימה טליאנסקי, מסך אתר terminalx.)
מותג האופנה המוביל Mainstream שהוקם לפני קרוב לעשור ופועל בנקודות מכירה פיזיות ברחבי הארץ ובאתר האונליין הרשמי, מתרחב ומגיע לראשונה לאתר האופנה המוביל בישראל  TERMINAL X ולראשונה הצרכנים הישראליים יוכלו לרכוש את המותג במשלוח מהיר עד הבית מהיום למחר.
החיבור עם אתר האופנה המוביל בישראל TERMINAL X המכתיב טרנדים ומגמות אופנתיות, ומציע למעלה מ-200 מותגים ישראליים ובינלאומיים, יאפשר ללקוחותMainstream  ליהנות מרכישה קלה ומהירה של פריטי המותג תוך שמירה על איכות, סטייל ורמת שירות גבוהה. שיתוף הפעולה יכלול מגוון רחב של פריטי אופנה לנשים ולגברים, ויכלול פריטים בלעדיים שיהיו זמינים לרכישה רק דרך האתר של TERMINAL X  ומבצעים מיוחדים.

לראשונה המותג Mainstream הושק באתר האופנה TERMINAL X, וזאת במטרה לאפשר לצרכנים הישראליים לרכוש את קולקציית החג החדשה במשלוח מהיר מהיום למחר עד הבית. קולקציית החג  מתמקדת בפריטי אופנה המשלבים בין סגנון עכשווי לנוחות מקסימלית, תוך שילוב מיוחד של פריטי אופנה Unisex המתאימים גם לגברים וגם לנשים. בנוסף, אפשר למצוא בקולקציה מבחר רחב של פריטי אופנה, בהם מכנסי פשתן, חולצות מכופתרות, מכנסים, ג׳ינסים, הנעלה, אקססוריז ו- T-Shirt אובר סייז בגזרת Unisex לגברים ונשים.
מטעם מותג Mainstream  נמסר: ״אנו גאים ושמחים על העלייה לאוויר ב- TERMINAL X הפלטפורמה המובילה לקניות אונליין בישראל, כדי להנגיש את הקולקציות הייחודיות והחדשניות שלנו לקהל רחב יותר. שיתוף הפעולה עם TERMINAL X מאפשר לנו להעניק ללקוחות חוויית קנייה נגישה, נוחה ומתקדמת יותר, יחד עם שמירה על סטנדרטים גבוהים. אנו מאמינים שהחיבור הזה יאפשר לנו להמשיך לצמוח ולהוביל בתחום האופנה".
מותג האופנה Mainstream נחשב למותג ישראלי והוקם בשנת 2015 בבעלות מור שטרית ויוסי סבג ונחשב למותג מוביל בענף אופנת הגברים בישראל. ערך היסוד העליון של המותג הוא לספק לקהל הצעיר והבוגר כאחד מענה אופנתי, מודרני, מהיר ומדויק למגמות האופנה המתכתבות עם סטייל, חדשנות ואיכות בד בלתי מתפשרת בייצור כחול-לבן.
טווח מחירים: 134 שקל ועד 315 שקל טווח מידות חולצות: XS-3XL טווח מידות מכנסיים/ג׳ינסים: 26-38  מהיום ניתן לרכוש גם באתר TERMINAL X  ולקבל משלוח מהיר 'מהיום למחר' עם שליח עד הבית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה