השוק

הראל ויזל בהחלטה דרמטית: זה מה שיקרה לטרמינל X

טרמינל איקס, זרוע הסחר האלקטרוני של קבוצת פוקס, הודיעה על החלטה משמעותית לסגור את פעילותה ביוון. מהלך זה מגיע כחלק מאסטרטגיה רחבה יותר לשיפור הרווחיות, שכבר מניבה תוצאות חיוביות. ברבעון השני של השנה, החברה דיווחה על רווח של 8 מיליון שקל, עלייה משמעותית לעומת 3 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד
מערכת ice | 
הראל ויזל (צילום shutterstock, דימה טליאנסקי)
לאחר שטרמינל איקס פרסמה את תוצאותיה לרבעון השני לשנת 2024 אמש (שלישי) ודיווחה כי הרווח התפעולי לפני תשלום מבוסס מניות זינק בכ-66% ברבעון והסתכם בלמעלה מ-10 מיליון שקל והרווח הנקי ברבעון השני צמח בכ-163% והסתכם בכ-8 מיליון שקל, בתוך הדו"ח התחבאה החלטה אחת חשובה מאוד שמשפיעה על המשך הפעילות של החברה בבעלות הראל ויזל.
טרמינל איקס, זרוע הסחר האלקטרוני של קבוצת פוקס, הודיעה על החלטה משמעותית לסגור את פעילותה ביוון. מהלך זה מגיע כחלק מאסטרטגיה רחבה יותר לשיפור הרווחיות, שכבר מניבה תוצאות חיוביות. ברבעון השני של השנה, החברה דיווחה על רווח של 8 מיליון שקל, עלייה משמעותית לעומת 3 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד.

על פי דה מרקר, ההחלטה לעזוב את השוק היווני מסמנת שינוי בגישה של טרמינל איקס להתרחבות בינלאומית. למרות שבעבר הביעה החברה אופטימיות רבה לגבי הפוטנציאל בחו"ל, המציאות הכלכלית והלחץ מצד משקיעים להציג רווחיות הובילו לחשיבה מחודשת. הפעילות ביוון, שהייתה אמורה להגיע לרווחיות תוך שנה מההשקה, דרשה השקעות נוספות בשיווק והכבידה על שורת הרווח של החברה.
חשוב לציין כי למרות הנסיגה מיוון, טרמינל איקס מדגישה כי ההשקעה וההפסדים הנובעים מפעילות זו היו בסכומים לא מהותיים. החברה אף מציינת כי סגירת הפעילות לא צפויה להוביל למחיקות או הפחתות משמעותיות בדוחות הכספיים שיפגעו ברווחיות.
למרות הנסיגה מיוון, טרמינל איקס עדיין לא ויתרה על שאיפותיה הבינלאומיות. החברה מתכננת לבחון הזדמנויות בשווקים אחרים, תוך התמקדות בקטגוריות ספציפיות. גישה זו משקפת למידה מהניסיון ביוון ורצון להתאים את האסטרטגיה לתנאי השוק הנוכחיים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה