השוק

הראל ויזל וטרמינל X במהלך מסקרן: עומר נודלמן משיקה מותג חדש

NUDE, המותג החדש של עומר נודלמן יחד עם אתר האופנה TERMINAL X. המותג מציע לצרכניות הישראליות פריטים נוחים ומעוצבים, של בגדי בית ופיג'מות רכות ורומנטיות, ופרטי ספורט מחמיאים ונעימים
מערכת ice | 
הראל ויזל (צילום פוקס עריכה אייס)
אתר האופנה הגדול והמשמעותי בישראל TERMINAL X, משיק לראשונה יחד עם השגרירה המובילה של האתר, עומר נודלמן, מותג אופנה חדש- NUDE. שם המותג, הוא כינוי של נודלמן ומביא לידי ביטוי את הסטייל האישי של עומר. המותג נוצר בהשראת ילדותה במושב, ועד הסטייל של עומר היום עם נגיעות של רומנטיקה, ביתיות ונוחות. את כל הפריטים של מותג NUDE ניתן להזמין באתר TERMINAL X ולקבל משלוח מהיר 'מהיום למחר' עם שליח עד הבית.
אתר האופנה TERMINAL X המציע למעלה מ-200 מותגים ישראליים ובינלאומיים, כחלק מהפעילות הענפה שלו יוצר מגוון רחב של מותגי אופנה. כעת האתר משיק יחד עם עומר נודלמן, דוגמנית, שחקנית ושגרירה מובילה של אתר האופנה TERMINAL X, את מותג האופנה NUDE.
נודלמן, נתפסת כאחת הדמויות האופנתיות בתעשייה, עם סטייל אישי המאופיין בספורט-אלגנט המהווה השראה לנשים רבות בישראל, עיצבה יחד עם מחלקת העיצוב של אתר TERMINAL X. המותג NUDE, לוקח השראה מהילדות של עומר במושב ועד הסגנון האישי שמלווה את עומר כיום- נוחות, ספורטיביות, אלגנטיות וביתיות. המותג מציע לצרכניות הישראליות פריטים נוחים ומעוצבים, של בגדי בית ופיג'מות רכות ורומנטיות, ופרטי ספורט מחמיאים ונעימים.

השילוב בין השורשים במושב לעולמה הנוכחי של עומר כשחקנית, דוגמנית והפנים המובילות של אתר האופנה TERMINAL X, מביא לידי ביטוי במותג החדש את האישיות והסטייל שלה. במותג NUDE ניתן למצוא פריטים העשויים מבדים איכותיים ורכים, כגון פויטל, מודל, סאטן ולייקרה, המגיעים בפלטת צבעים רומנטית ועדינה עם נגיעות צבע פסטליות כמו שמנת, ורוד, לבן, צהוב, אפור וכחול. בנוסף, הקולקציה כוללת אקססוריז להשלמת הלוק, כמו כובעי קסקט, גומיות סקרנצ'י לשיער וגרביים.
המותג זמין לרכישה באתר האופנה TERMINAL X במידות XS-L ובטווחי מחירים של 39.90-169.90 ש"ח. את כל הפריטים ניתן להזמין באתר TERMINAL X ולקבל משלוח מהיר 'מהיום למחר' עם שליח עד הבית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה