כסף וצרכנות

טרמינל X חוגגת: מי יקבל שובר רכישה בסך 100 שקל?

אתר האופנה המוביל וחברת מיקרוסופט יוצאים בשיתוף עם עמותת מאמאטכ"ל, ארגון נשות חיילי מילואים. במסגרת היוזמה, יוענקו שוברים למימוש באתר המאפשרים רכישת אביזרים ותחפושות לחג הפורים לילדי המילואימניקים. לרשות הקונים יעמדו כלל מוצרי אתר האופנה: "דרך קטנה להוקיר תודה על התרומה"
מערכת ice |  1
ניר הורוביץ מנכ"ל טרמינל איקס (צילום דימיטרי טוליאנסקי)
אתר האופנה המוביל TERMINAL X (טרמינל איקס) וחברת מיקרוסופט יוצאים בשיתוף עם עמותת מאמאטכ"ל, ארגון נשות חיילי מילואים, ביוזמה מיוחדת לשמח את ילדי המילואימניקים והמילואימניקיות. באמצעות המהלך המרגש, החברות המובילות בשוק יצטרפו למאמץ הלאומי ויוכלו לשמח את ילדי המילואימניקים.
במסגרת היוזמה, יוענקו שוברי רכישה בשווי 100 שקל למימוש באתר TERMINAL X, המאפשרים רכישת אביזרים ותחפושות לחג הפורים לילדי המילואימניקים. מטרת  היוזמה לשמח את משפחות החיילים וילדיהם הלוקחים חלק פעיל בהגנה על המדינה.
מאתר האופנה TERMINAL X נמסר: "משרתי המילואים פועלים בחזית הלחימה ומהווים חלק בלתי נפרד מההגנה על המולדת. היוזמה נולדה מתוך הנכונות לתמוך בקהילת המילואימניקים ובני משפחותיהם, ודרך קטנה להוקיר תודה על התרומה החשובה של המילואימניקים ומשפחותיהם עבור מדינת ישראל". 
בתוך כך, מהחברה נמסר כי השוברים יחולקו במסגרת עבודת מאמאטכ"ל עם 120 קהילות נשות המילואים הפרוסות ברחבי הארץ. לרשות הקונים יעמדו כלל מוצרי אתר האופנה TERMINAL X עם משלוח מהיר ואפשרות להחלפה והחזרה עם שליח  עד הבית.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    נשים שקופות
    אני 03/2024/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ומה עם נשות אנשי הקבע השקופות???
    סגור