השוק

החברה שטסה ב-130% מתחילת השנה בדרך לנאסד"ק

לחברת אקווריוס מנועים יש מוצר מבטיח והמניה שלה זינקה בעשרות אחוזים מתחילת השנה. עכשיו היא נרשמת בנאסד"ק
מערכת ice | 
מניות (צילום shutterstock)
חברת אקווריוס מנועים הודיעה היום (חמישי) כי דירקטוריון החברה החליט להתחיל בתהליך רישום מניות החברה למסחר בבורסת נאסד"ק בארצות הברית. החברה מתכוונת להשלים את התהליך בהקדם האפשרי, על מנת למקסם את הזדמנויות הצמיחה וההתרחבות שלה.
במועד הדיווח, אקווריוס מנהלת מגעים עם משקיעים אסטרטגיים; רישום מניות החברה למסחר בנאסד"ק הוא תנאי סף להשקעתם. הרישום בנאסד"ק גם  ישפר את יכולתה של אקווריוס לגייס הון מגורמים פוטנציאליים נוספים. לאור ההתפתחויות בשוק תשתיות טעינת רכבים חשמליים בארצות הברית, אקווריוס רואה ברישום למסחר בנאסד"ק צעד משמעותי. בחברה מעריכים כי המעבר למסחר בדואליות והשקיפות שניתנת לשוק ההון האמריקאי, יתרמו למיצובה כספק מוביל בתחום.

אריאל גרפונג מנכ״ל אקווריוס: ״בורסת הנאסד״ק היא הבית הטבעי עבור אקווריוס המכוונת לשוק האמריקאי, שיחד עם סין ואירופה, נחשב לאחד משלושת השווקים הגדולים והמשמעותיים בעולם לטעינת רכב חשמלי. 
"כחברה הנסחרת בנאסד”ק ופועלת בארצות הברית נוכל לקבל ערך מוסף בבורסה בה נסחרות עוד חברות הפועלות בתחום שלנו וזוכות לסיקור אנליסטי והשקעות מצד משקיעים מוסדיים משמעותיים. הצפת ערך זו לצד מהלכים אסטרטגיים ועסקיים שאנחנו מקדמים, צפויות לחזק בצורה משמעותית את יכולתה של החברה לגיוס הון חוזר לטובת הצמיחה ולתרום למיצוב שלנו  כספק מוביל לאספקת חשמל בלתי תלוי ברשת לטובת מערכות טעינה האולטרה-מהירה לרכבים חשמליים. 
"אקווריוס תתמקד באספקת מערכות יצור אנרגיה ירוקות שמאפשרות הקמת או הרחבת מספר תחנות טעינה אולטרה מהירה לרכבים חשמליים עם דגש על ציי רכב מסחריים ומוניציפאליים ככלל ובמקומות בהם רשת החשמל אינה מספקת או אינה קיימת". 
אקווריוס מנועים עוסקת בפיתוח וייצור מנועים קטנים לייצור חשמל, התומכים במגוון רחב של דלקים סינתטיים וירוקים. החברה מחזיקה בכ-44 פטנטים רשומים בארצות הברית ומחוץ לה, כ-43 פטנטים נוספים נמצאים בהליכי רישום. מניות החברה נסחרות בבורסה בתל אביב מאז דצמבר 2020. בין בעלי המניות באקווריוס, חברות Tier1 יפניות בתחום הרכב כמו TPR, MUSASHI וגופים מוסדיים בארץ. מרכזי הפעילות והפיתוח של החברה נמצאים בישראל, גרמניה, יפן ופולין.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה