תרבות ופנאי

איתי לוי מתפרק על הבמה: "עוברים תקופה מאוד קשה"

לוי אמר לקהל הנרגש במיאמי: ״קודם כל שיחזרו החטופים והחטופות הביתה בע״ה, לפני ראש השנה. שהחיילים והחיילות שלנו יחזרו בשלום. אנחנו עוברים תקופה מאוד קשה בארץ, אנחנו כל יום לא יודעים למה נקום וזה פשוט קשה, ואפילו שאתם פה מעבר לים אתם נותנים לנו הרבה כח עם כל מה שאתם עושים בשבילנו ואנחנו מעריכים את זה״. צפו
מערכת ice | 
איתי לוי במיאמי (צילום יחצ איתי לוי)
מרגש. אמש (רביעי) הזמר האהוב איתי לוי פתח את סיבוב ההופעות שלו בארצות הברית בהופעה במיאמי, זאת בצל מלחמת 'חרבות ברזל' שעדיין נמשכת בישראל והחטופים שנרצחים על ידי החמאס.
לוי אמר לקהל הנרגש: ״קודם כל שיחזרו החטופים והחטופות הביתה בע״ה, לפני ראש השנה. שהחיילים והחיילות שלנו יחזרו בשלום. אנחנו עוברים תקופה מאוד קשה בארץ, אנחנו כל יום לא יודעים למה נקום וזה פשוט קשה, ואפילו שאתם פה מעבר לים אתם נותנים לנו הרבה כח עם כל מה שאתם עושים בשבילנו ואנחנו מעריכים את זה״.

בהמשך התייחס לוי גם לזכייה של הלהיט שלו ״אין לי מקום אחר״ כאחד משלושת השירים המושמעים ביותר ברדיו בשנת 2024 ושיתף שהוא מקדיש אותו לחיילים המתמודדים עם פוסט טראומה: ״נכתבו המון שירים על המלחמה, אני הוצאתי שיר שקשור לפוסט טראומה".
 
עוד הוא סיפר לנוכחים בהופעה: "לכל החיילים שכותבים לי באינסטגרם ומספרים לי שהם לא ישנים בלילה וחולמים חלומות רעים… השיר הזה מוקדש להם״, בהמשך השבוע יופיע איתי בלוס אנג׳לס וניו יורק
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה