רכילות עסקית

איתי לוי ודודו אהרון פותחים את הכיס: זו התרומה המרגשת

כמיטב המסורת מידי שנה דודו אהרון ואיתי לוי תורמים ספר תורה לבתי כנסת ברחבי ישראל, היום התכנסו לכתיבת אותיות אחרונות ותהלוכה להכנסת ספר תורה שנכתב לכבוד הרבי מלובביץ זכותו תגן על ישראל ולהצלחת כל חיילי צבא הגנה לישראל- הספר ייתרם לבית הכנסת בבנין עתידים בת״א
מערכת ice |  3
דודו אהרון ואיתי לוי (צילום נדב צור)
במחווה מרגשת של אחדות ותקווה, התאחדו אמנים מובילים ואנשי עסקים בכירים לתרומת ספר תורה מיוחד. הספר, שנכתב לשלומם ולחזרתם של החטופים בידי חמאס ולהצלחת חיילי צה"ל במלחמה, מסמל את כוחה של הסולידריות הישראלית בעת משבר.
הזמרים המוכרים דודו אהרון ואיתי לוי הובילו את היוזמה, כשלצדם שורה של אנשי עסקים בולטים, ביניהם אלדד מרחום, שירלי משולם, וחני רביבו. התרומה המשותפת משקפת שיתוף פעולה נדיר בין עולם הבידור לעולם העסקים, המאוחדים למען מטרה לאומית.

אתמול (יום רביעי) התקיים טקס מרגש של כתיבת האותיות האחרונות בספר התורה. האירוע, שנערך בבית הכנסת במגדל כלל ביטוח ופיננסים בפארק עתידים בתל אביב, זכה לנוכחות מכובדת של בני משפחות החטופים, מה שהעניק למעמד משמעות עמוקה במיוחד.
הרב אהרון פרץ מחולון, המוכר כמזכה הרבים, ניהל את הטקס בחגיגיות ובכבוד. נוכחותו הוסיפה ממד רוחני עמוק לאירוע, המשלב בין מסורת לבין המציאות העכשווית המורכבת. ספר התורה החדש עומד כסמל לתקווה ולאמונה בחזרתם הבטוחה של החטופים ובהצלחתם של חיילי צה"ל.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אין על הלב שלך איתי,אנואוהבים אותך (ל"ת)
    מלאכית 09/2024/05
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 1.
    פגאניות טהורה
    Tiktaalik 09/2024/05
    הגב לתגובה זו
    0 2
    טוב שלא תרמו איזשהו פסלון של הקב"ה היה עוזר באותה מידה בפחות כסף. היה עדיף לתרום לחולים ועניים שלא יכולים לבחור בין מזון ותרופות
    סגור
  • את לא שפןיה כנראה לא יודעת משעות
    א 09/2024/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ש ל הכנסת ספר תורה רפואה שלמה והחלמה מהירה לך
    סגור