תרבות ופנאי

איתי לוי בדמעות: המהלך שריגש את הקהל באמצע ההופעה

איתי לוי שפרץ לתודעה בשנים האחרונות, הופיע בפעם החמישית השנה באמפי קיסריה, וריגש את כל הקהל כאשר הזמין את אימו לשיר יחד איתו | צפו:
עדי כולי | 
איתי לוי (צילום צילום מסך מחדשות 12)
אמש (רביעי), איתי לוי הופיעה בפעם החמישית השנה באמפי קיסריה. ההופעה החלה באיחור של שעתיים, אך לבסוף ההמתנה השתלמה. לוי נתן הופעה כמו שרק הוא יודע, הקהל עמד על הרגליים מהרגע שבו עלה לבמה עד לרגע שהוא ירד ממנה. הוא שר חלק מהלהיטים הגדולים כמו: "מערב לראשון", "חולה ירח", "הטעות הכי יפה" ועוד.
השיר הראשון בהופעה היה את החדש שהוציא רק בשבוע שעבר, "מרכז תל אביב" ובהמשך ההופעה הוא פינק את הקהל בחלק מלהיטי העבר כמו "כמעט שיר אהבה".
 
תחילת ההופעה, איתי לוי שר את "מרכז תל אביב" (צילום: יח"צ)
כזכור, לוי התחיל לפני כמעט 12 שנה עם הלהיט "כמעט שיר אהבה", ומאז הוציא עשרה אלבומים, הגיע לתיאטרון עם "קזבלן", הפך לשופט ב"הכוכב הבא" ואפילו סיים במקום הראשון כמתחרה ב"מאסטר שף וי.אי.פי".
לוי נולד בגן יבנה לאב שנפטר כאשר היה בן 16, ולאם שעברה חמישה אירועים מוחיים, שהותירו בה מגבלות קשות. אמש, אימו הגיעה לצפות בהופעתו של בנה האהוב שמטפל בה באופן רציף וקבוע. הקהל התרגש מהכבוד שלוי רוכש לאימו.
 
איתי לוי מקדיש שיר לאמא שלו (צילום: עדי כולי)
באמצע ההופעה הוא ירד מהבמה, ניגש לאימו והחל לשיר לה שיר, שהיה נדמה שהוא הקדיש לה אותו. בנוסף לכך, ביקש מההפקה לנגן שיר שאימו אוהבת מאוד. תןך כדי הבקשה, צחק על הסולם בו הזמרת ריטה שרה. את השיר, הוא שר יחד עם אימו מול כל הקהל המרוגש.
 
איתי לוי שר יחד עם אמא שלו (צילום: עדי כולי)
כשלוי שר את השיר "אין לי מקום אחר", הוא החל לדמוע ולנגב את הדמעות תוך כדי שירה והכל מול הקהל. במהלך ההופעה הונפו שלטים רבים של חיילי צה"ל שנפלו במלחמה. בכל פעם ששלט כזה שהגיע לידיו של לוי, הוא נישק את התמונה של החייל שנפל.

איתי לוי עם שלט של חייל שנפל במלחמה (צילום: עדי כולי)
לסיכום, הייתה הופעה מרגשת מאוד ונוגעת ללב, היחסים שיש לזמר עם אימו מעוררים השראה. היה ניתן להרגיש את הרגש פורץ ממנו, בכל פעם שהוא פנה לאימו או לחילופין שר עליה שיר. האהבה שלו למדינת ישראל, לאנשי הביטחון ולעם הורגשה היטב בזמן ההופעה.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה