תרבות ופנאי

איתי לוי חוגג יום מאושר: "מאחל לך את כל הטוב"

איתי לוי בירך את חברו עדן חסון ליום הולדתו ה-30: "עדן אחי האהוב והמוכשר!!! רוצה לאחל לך קודם כל את כל הטוב שבעולם. אושר שמחה, אהבה ,אושר, עושר, בריאות וכושר, לחיים טובים, לשלום פנימי, שלווה ושמחת חיים"
מערכת ice |  4
איתי לוי (צילום מסך חדשות 13)
לאחר שעדן חסון, אחד הזמרים האהובים ביותר בישראל, חגג אמש (ראשון) את יום הולדתו ה-30, גם חבריו הקרובים בירכו אותו בברכות יפות ומרגשות, בלט מעל כולם חברו איתי לוי שהקדיש לו סטורי מתוק במיוחד.
לוי פתח את הברכה המרגשת שלו וכתב: "עדן אחי האהוב והמוכשר!!! רוצה לאחל לך קודם כל את כל הטוב שבעולם. אושר שמחה, אהבה ,אושר, עושר, בריאות וכושר, לחיים טובים, לשלום פנימי, שלווה ושמחת חיים".
עוד הזמר כתב לחברו הקרוב בתמונה על רקע אולפן ההקלטות כי: "המוזיקה אינה בתווים, אלא בשקט שביניהם. תמשיך לעשות חיל בשקט שלך ולגרום לרעש גדול בכל העולמות, מזל טוב נסיך".
כזכור, חסון העלה פוסט מרגש מאוד לחשבון האינסטגרם שלו, בו הודה לקרובים אליו ולאהבה הגדולה בחייו ששינתה לו לטענתו את החיים, אותה הוא שומר בסוד:: "בשבת אחה"צ ישבתי עם חברים אמיתיים וראינו שקיעה ביחד. מנהג קבוע כזה. הם אמרו לי עדן, עוד כמה שעות אתה מחליף קידומת ונכנס לגיל 30. ואני, בעוונותיי, לא מתרגש מכלום ועונה "אני כבר נולדתי בן 30" עכשיו אני בול במקום הטבעי שלי".
חסון המשיך: "מגיל צעיר אני מתעסק בדברים של מבוגרים. קריירה, משכנתא וסודה. ואני זוכר איך בכל שנה מחדש קרוביי ואני היינו מאחלים לי משהו הישגי: הצלחה במוזיקה, שאגע בלבבות של אנשים, שיהיה לי בית משלי, רכב שאני אוהב, שאני אכבוש את מנורה, קיסריה ואת פארק הירקון. השנים עברו ואלוהים הוכיח לי שהוא מגשים לי את החלומות ביג טיים כל פעם מחדש. ובגאונות, דאג גם להשאיר לי חסכים ולקרקע אותי כדי לשמור על חומר הבעירה שלי פועל. הרי אדם ללא חסכים זה אדם ללא בעירה".
חסון הוסיף והודה לאנשים הקרובים אליו: "והיום, עם המתנות והחסכים שקיבלתי באהבה, שלושים שנה על האדמה הזאת, אני רוצה להודות לו על הדרך העצמתית והטובה שהוא בחר לי והפעם רוצה דווקא לאחל כלפי חוץ: ראשית, לברך את המשפחה שלי היקרה, שיהיו בריאים ושמחים תמיד. לברך את ועל האהבה הזוגית הגדולה בחיי ששינתה לי את החיים. לאחל לצוות האנשים היקרים שמקיפים אותי ודואגים לכל דבר שאני צריך ולכל החברים שלי שיהיו בריאים ויחיו חיים טובים ומאושרים.
חסום הוסיף ולא שכח להודות למעריצים הגדולים שלו: "לאחל לקהל שלי, המדהים הזה שהולך איתי דרך מטורפת כבר 6 שנים והפך את העשור הזה לעשור הכי מטורף בחיי שתמיד יהיה שמח, שיראה את הטוב, שלנצח ירגיש ביחד ויהנה מהמוזיקה שלי. לאחל לשלום המדינה שלנו והעולם כדי שנהנה מהדברים הטובים והפשוטים שנמצאים בו. תודה על הכל. ברוך הבא עשור חדש".
 
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    איתי לוי ועדן זוג. והם במערכת יחסים דיסקרטית
    טולי 08/2024/27
    הגב לתגובה זו
    2 0
    הגיע הזמן שמי שיודע שיגיד את זה כבר
    סגור
  • 3.
    שרופה על איתי אבל מה קשור שבוא חוגג יום מאושר??? (ל"ת)
    נועה 08/2024/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    מזל טוב לעדן שתהיה מאושר בכול תחום שתבחר (ל"ת)
    א.א חיפה 08/2024/26
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 1.
    אין על הלב שלך איתי,אנואוהבים אותך (ל"ת)
    מלאכית 08/2024/26
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור