ויראלי

עדן חסון עודכן: נעצר אדם החשוד בפריצה לרכבו

לאחר שביקש את עזרת הציבור בזיהוי האדם שפרץ לרכבו וגנב ממנו חפצים אישיים ואף פנה במסר לגנב עצמו, חוקרי תחנת משטרת יפו עדכנו בסוף השבוע את עדן חסון כי נעצר חשוד במעשה: גבר בן 24, תושב יפו
רוני שיינר | 
עדן חסון (צילום יניר סלע)
ביום שלישי האחרון, הזמר והיוצר עדן חסון שיתף כי רכבו נפרץ באזור יפו. לאחר שבדק מצלמות אבטחה שהיו באזור, זיהה חסון כי הפריצה לרכב בוצעה על ידי שני אנשים שהיו רכובים על קורקינט חשמלי. השניים גנבו לחסון תיק עם חפצים אישיים והוא פנה זמן קצר לאחר מכן לעזרת הציבור בבקשה לסייע לו לזהות את הפורצים. במקביל, הגיש חסון תלונה בתחנת משטרת יפו.
החוקרים פתחו בחקירה וגילו את זהות אחד משני החשודים שבסרטון שתועד במצלמת האבטחה. בסוף השבוע עודכן חסון כי תושב יפו בן 24 נעצר והובא לחקירה. 
כזכור, לאחר שרכבו של עדן נפרץ, הוא פרסם סטורי בו פנה לציבור: "היי חברים, פרצו לי את האוטו וגנבו לי תיק עם כל הדברים האישיים שלי. התיק, עם כמה שהיה יקר, לא חשוב כמו התכולה שבפנים שהיא בעלת ערך סנטימנטלי עבורי. מי שמכיר, מזהה משהו מהאיש ויוכל להעביר לי משהו- זה יהיה חשוב לי אישית ואפילו יתוגמל". 
בסיום, פנה חסון לגנב: "במידה והגיע אליך הסטורי גנב יקר, אשמח שאפילו מפרופיל בדוי תיצור קשר ונסגור את הנושא בינינו, בלי שתסתבך בשום צורה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה