שיווק ופרסום

איתי לוי במסר קורע לב: הקמפיין החדש של שופט "הכוכב הבא" ואמו

קמפיין חדש בכיכובו של שופט "הכוכב הבא" איתי לוי לקהילת "דואגים למטפלים" של חברת טבע, יעלה לאוויר. הזמר נבחר כשגריר בהתנדבות של הקהילה, המלווה ותומכת בבני משפחה המטפלים ביקיריהם המתמודדים עם מצב רפואי מורכב או מוגבלות. לוי יככב בקמפיין לצד אמו רות, בה הוא מטפל במסירות בשנים האחרונות אחרי שעברה מספר אירועים מוחיים שהותירו אותה סיעודית
מערכת ice |  3
איתי לוי ואמא שלו רות (צילום מסך מתוך קמפיין דואגים למטפלים של טבע)
קמפיין חדש בכיכובו של הזמר המצליח ושופט "הכוכב הבא" איתי לוי לקהילת "דואגים למטפלים" של חברת טבע, יעלה לאוויר הערב (ראשון). לוי נבחר כשגריר בהתנדבות של קהילת "דואגים למטפלים" של חברת טבע –  קהילת פייסבוק המלווה ותומכת בבני משפחה המטפלים ביקיריהם המתמודדים עם מצב רפואי מורכב או מוגבלות. 
במסגרת הפעילות המשותפת, איתי לוי פועל להעלאת המודעות לחשיבות ולמורכבות תפקידם של בני המשפחה המטפלים ויקדם בהתנדבות את פעילות הקהילה שמבקשת לסייע להם ולהקל על מסעם. לוי השתתף בחודש נובמבר בקמפיין תמיכה למשפחות המטפלות בתקופה המאתגרת והמורכבת של מלחמת חרבות ברזל.
במסגרת הקמפיין העולה לאוויר בימים אלו, איתי מציג איך נראה יום בחיי בני משפחה המטפלים בקרוביהם דרך העיניים שלו ואיך לצד מרוץ החיים והשגרה היום יומית לרוב הם מרגישים לבד. קהילת ״דואגים למטפלים״ הוקמה על מנת לעזור לבני המשפחה המטפלים לשתף, להתייעץ, להמשיך לטפל ובעיקר להקל על הקושי בלי לאבד את עצמם בדרך. 
בישראל ישנם כמיליון וחצי אנשים המטפלים בבן משפחה חולה או מזדקן, לוי נבחר על ידי טבע ישראל להיות שגריר הקהילה, מטפל במסירות בשנים האחרונות באמו רות אשר עברה מספר אירועים מוחיים שהותירו אותה סיעודית. במסגרת שיתוף הפעולה עם טבע, איתי נרתם לקדם את פעילות הקהילה בהתנדבות ולעלות את המודעות למטפלים "השקופים" ולנושא החשוב והמורכב.
איתי לוי בצילומי הקמפיין (צילום: רפי דלויה)
איתי לוי משתתף בהתנדבות בקמפיין ארצי, לוקח חלק בפעילות עם קהילת הפייסבוק "דואגים למטפלים", ומוביל פעילות הסברה ברשתות החברתיות שלו. לצד פעילות זו, ישתתף לוי במפגש עם עובדי טבע בנושא טיפול בבן משפחה. 
מנכ"ל טבע ישראל, יוסי אופק: "לפני מספר חודשים התחלנו שיתוף פעולה עם הזמר המצליח איתי לוי לפיו איתי יהיה שגריר של קהילת "דואגים למטפלים". היום, לאחר עבודה מאומצת, עולה לאוויר קמפיין חשוב בהשתתפותו של איתי, קמפיין שיעניק תמיכה, הכוונה וידע לבני משפחה המטפלים ביקיריהם במסירות ודאגה, ולעיתים אף במחיר גופני, נפשי וחברתי".
אופק הוסיף: "אני רוצה להודות שוב לאיתי על כך שבזכות השתתפותו מתוך חשיבות העניין, קהילת "דואגים למטפלים" תזכה לרוח גבית ומודעות ציבורית גדולה יותר, ובכך נוכל להקל על מסעם ולהוביל לשינוי לטובה בחייהם, ואגב כך, גם בחיי המטופלים. בתקופת המלחמה המורכבת שבה אנו נמצאים היום, הנושא עוד יותר חשוב ורלוונטי".
איתי לוי מסר: "אני נרגש משיתוף הפעולה עם טבע וגאה להוביל כשגריר את פעילות קהילת "דואגים למטפלים" בארץ, קהילה התומכת באנשים המתמודדים עם אותם הקשיים שאני חוויתי ועדיין חווה בעצמי. כל פעילות חברתית שיכולה לסייע להקל ולו במעט על בני המשפחה המטפלים ביקיריהם היא מבורכת".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    מלך
    נילי 02/2024/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איתי היקר אין עליך בן למופת
    סגור
  • 2.
    איתי לוי
    רות יהל 02/2024/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שאפו גדול לאיתי לוי על הטיפול באימו. לאיתי נשמה ענקית??
    סגור
  • 1.
    כל הכבוד לך צדיק (ל"ת)
    אין כמו אמא 02/2024/18
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור