קריירה ולימודים

איתי לוי מקפיץ את קרפור: אלפי העובדים זכו להפתעה

בהנהלת החברה חגגו אמש עם העובדים את סוף הקיץ בהופעה של איתי לוי בקיסריה סוף הקיץ בהופעה של איתי לוי בקיסריה. יו"ר ארגון העובדים חברי הוועד. אייל אלי, יו"ר ועד העובדים אמר היום: "אנו שמחים להעניק לעובדינו רגע של נחת בתוך כל ההמולה הסובבת את המדינה. נאחל לימים שקטים יותר"
מערכת ice | 
קרפור (צילום shutterstock)
ועד עובדי חברת קרפור בראשות איל אלי והנהלת החברה חגגו אמש עם העובדים את סוף הקיץ בהופעה של איתי לוי בקיסריה. ברשת הבינלאומית שהוקמה לפני כשנה וחצי יש כ-4000 עובדים שנהנו ושרו יחד את שיריו האהובים של איתי לוי.
נכחו באירוע צביקה שווימר, יו"ר קרפור ישראל, מיכאל לובושיץ, משנה למנכ"ל קרפור  ואייל אליי, יו"ר ארגון העובדים חברי הוועד. אייל אלי, יו"ר ועד העובדים אמר היום: "אנו שמחים להעניק לעובדינו רגע של נחת בתוך כל ההמולה הסובבת את המדינה. נאחל לימים שקטים יותר".

איתי לוי, אחד הזמרים המושמעים והמובילים בישראל, מתחדש בצעצוע חדש עם 660 כוחות סוס. שופט 'הכוכב הבא' של קשת 12, רכש לעצמו רכב יוקרה חדש מסוג ג'יפ ריינג' רובר ספורט SV שהוא הראשון שנמכר בישראל.


צילום: אלכס מלקיס
הרכב, מודל 2024, עומד על שווי של כחצי מיליון שקל עם עלייתו לכביש, רק בשנה שעברה, הוא השלים רכישה יוקרתית, עם רכב יוקרה בשווי של מעל למיליון שקלים, כאשר היה מדובר בפורשה 911, השווי - 1,100,000 שקלים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה