משפט

שופרסל יוצאת למלחמה: תובעת 12 מיליון שקל בגלל הסניף הזה

שופרסל טענה כי בחודש יוני 2021 עיריית חולון הודיעה לרשת כי הסניף אינו עומד עוד בדרישות להיתר הבנייה של הנכס, בשל העובדה כי ההיתר לשימוש חורג שניתן לנצבא פקע בשנת 2011 מבלי שביקשה את הארכתו שוב. בכך לדברי הרשת נצבא הפרה הסכם בעוד נצבא טוענת ההיפך
מערכת ice | 
שופרסל (צילום pexels)
האחים אמיר לא מוותרים. רשת הקמעונאות הגדולה בישראל, שופרסל, תובעת סכום של 12 מיליון שקל מחברת נצבא, כך על פי פרסום של שלמה בן ברוך ב'בית המשפט!'. הטענה היא להפרת הסכם שכירות בחולון לכאורה, כאשר התביעה הוגשה אל בית המשפט המחוזי מחוז מרכז בימים האחרונים.
על פי התביעה, לטענת שופרסל היא שכרה בשנת 2000 מנצבא נכס בשטח של 7,800 מ"ר בחולון לצורך הפעלת סניף שלה ברחוב המרכבה. אורך החוזה היה לשמונה שנים עם אפשרות להארכה, סוכם בהמשך כי השכירות תוארך עד לשנת 2031. בהסכם שופרסל הייתה האחראית לקבלת רשיון העסק ושתשיג אישור לשימוש מסחרי במבנה או היתר חורג לתקופה של עשר שנים לפחות.

שופרסל טענה כי בחודש יוני 2021 עיריית חולון הודיעה לרשת כי הסניף אינו עומד עוד בדרישות להיתר הבנייה של הנכס, בשל העובדה כי ההיתר לשימוש חורג שניתן לנצבא פקע בשנת 2011 מבלי שביקשה את הארכתו שוב. בכך לדברי הרשת נצבא הפרה הסכם בעוד נצבא טוענת ההיפך.
על פי 'בית המשפט', בשלב זה, שופרסל טענה: "נצבא אף פנתה לשוכרים אחרים לפני ביטול ההסכם ביניהן, דבר שמעיד על חוסר תום לב. בחודש שעבר שופרסל על ביטול ההסכם, והיא תובעת כעת פיצוי עבור התקופה שבה לא יכלה להפעיל את הסניף ועל השקעות שביצעה בו"
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה