דיגיטל וטק

קניה ווסט חוזר לעשות בלאגן: טוויטר מסירה את החסימה

החשבון של Ye הושעה בדצמבר, חודשיים בלבד לאחר שהוחזר, לאחר שאחד מהפוסטים שלו הופיע קודם לכן כמראה סמל צלב קרס בתוך מגן דוד, שעות לאחר שהילל את היטלר והוציא בדיחות אנטישמיות בראיון עם תיאורטיקן הקונספירציה אלכס ג'ונס. כעת הוא מוחזר לאוויר אחרי 8 חודשים, אך לא ירוויח מכך שום דבר
מערכת ice | 
אילון מאסק, קניה ווסט (צילום פייסבוק/ אילון מאסק, shutterstock, יוטיוב/ The Hollywood Fix)
הילד הרע של המוזיקה חוזר לעשות בלאגן? חשבון הטוויטר, או יותר נכון X, החדש, של קניה ווסט הוחזר לאחר הרחקה של כמעט שמונה חודשים בעקבות ציוצים פוגעניים נגד יהודים ואף 'הכחשת השואה' בהם.
החשבון של הראפר מציג כעת את הפוסט האחרון שלו מה-1 בדצמבר, יום לפני שבו החשבון שלו הושעה בפלטפורמה X. ווסט, ששינה את שמו באופן חוקי ל-Ye, לא יהיה זכאי לייצר רווחים מהחשבון שלו ב-X, ופרסומות לא יופיעו ליד הפוסטים שלו, כך דיווח הוול סטריט ג'ורנל ביום שבת, תוך ציטוט של פלטפורמת המדיה החברתית.

החשבון של Ye הושעה בדצמבר, חודשיים בלבד לאחר שהוחזר, לאחר שאחד מהפוסטים שלו הופיע קודם לכן כמראה סמל צלב קרס בתוך מגן דוד, שעות לאחר שהילל את היטלר והוציא בדיחות אנטישמיות בראיון עם תיאורטיקן הקונספירציה אלכס ג'ונס.
X החזירה את חשבונו של Ye לאחר שקיבלה הבטחה שהוא לא ישתמש בפלטפורמה כדי לשתף שפה אנטישמית או מזיקה אחרת, נכתב בדו"ח, תוך ציטוט של אדם שמכיר את הנושא. פלטפורמת המדיה החברתית לא הגיבה מיד לבקשתה של רויטרס להגיב.
הבעלים המיליארדר של X, שמכנה את עצמו מעריץ של חופש ביטוי, בירך על חזרתו של הראפר לפלטפורמה באוקטובר, לאחר שחשבונו הוחזר לראשונה. מאסק החזיר בעבר את חשבונו של נשיא ארה"ב לשעבר דונלד טראמפ לאחר שערך סקר שבו כ-14.8 מיליון משתמשי טוויטר הצביעו עם 51.8% הצביעו בעד החזרה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה