נדל"ן ותשתיות

מכה לקניה ווסט: מכר את אחוזת הענק בהפסד צורם

הבית שהרפאר קנה ב-4.5 מיליון מול ביתו של גרושתו קים קרדשיאן נמכר לאחרונה בהפסד של יותר מרבע מיליון דולר
מערכת ice | 
קניה ווסט (צילום יוטיוב/ The Daily Stardust)
לפני פחות משנתיים, קניה ווסט עף גבוה על ההצלחה של מותג הסניקרס Yeezy שלו. הוא זה עתה קנה שתי חוות נפרדות בוויומינג, כולל אחת המשתרעת על פני יותר מ-3,000 דונם. הכסף נראה אינסופי; הוא גם הוציא 57 מיליון דולר במזומן עבור בית במליבו מול האוקיינוס שתוכנן על ידי האדריכל היפני המפורסם טדאו אנדו. ובאמצע הגירושים הצורמים שלו מקים קרדשיאן, הוא זרק 4.5 מיליון דולר כדי לקנות בית ממש מעבר לרחוב ממקום המגורים הראשי שלה בהידן הילס.
שני הנכסים בקליפורניה נעלמו והלכו, בהתאמה - הבית ההוא בהידן הילס נמכר זה עתה בהפסד של שש ספרות, בעוד האחוזה במאליבו נשכחה לכאורה. כיום, מופע הראווה שהיה פעם ראוי למגזין מוזנח בצער ונרקב לשכחה, ללא ספק נעזר מאוד באוויר הים.

על פי הדיווחים, ווסט מעולם לא בילה לילה בנכס בהידן הילס. לפי מדווח, הוא התכוון להרוס את המבנה הקיים במגרש ולהחליף אותו במשהו נוסף לטעמו, אך התוכניות הללו מעולם לא יצאו לפועל. רישומי נכסים חושפים כעת שהמקום נמכר ליזם מקומי תמורת 4.25 מיליון דולר, או בדיוק 250,000 דולר פחות ממה ששילמה ווסט לפני 18 חודשים.
באשר לבית מליבו, ווסט הרס את המבנה ששטחו 4,000 רגל מרובע כהכנה לתכנון מחדש. זה היה זמן קצר לפני שאדידס נפרדה מהראפר בן ה-46 בשל התבטאויותיו האנטישמיות הרבות, שלכאורה הותירו את כספיו בחוסר סדר. תמונות עדכניות של בית מליבו מראות שהחלונות והפנים נקרעו, והותירו את הבניין מעטפת בטון חשופה לפגעי מזג האוויר. מעקות וחתיכות מתכת מסביב לבית החלידו בעליל, כנראה מעבר ליכולת ההצלה.
מה שיותר מעניין הוא שלפי הוול סטריט ג'ורנל, ווסט גם תכנן לרכוש אחוזה שנייה בעיצוב טדאו אנדו במאליבו - זו גדולה בהרבה מהרכישה הראשונה שלו - אבל העסקה הזו התפרקה עם קריסת השותפות הרווחית של ווסט באדידס. בית אנדו אחר נמכר לאחרונה לג'יי זי וביונסה תמורת 190 מיליון דולר, עדיין שיא קליפורניה אבל נמוך מהסכום שדווח עליו בתחילה.
ווסט בהחלט לא קרוב לעני, אבל בעיות הנדל"ן שלו מתגברות. מוקדם יותר השנה, דיילי מייל דיווח שלפחות אחת מחוותיו השוקקות בעבר בוויומינג גם היא נטושה ומוזנחת, כאשר בעליה עבר ללוס אנג'לס. בינתיים, בהיעדר מגורים ראויים למגורים, ווסט ואשתו הטרייה ביאנקה סנסורי בילו את החודשים האחרונים בכמה מהמלונות היוקרתיים של לוס אנג'לס, כולל וולדורף אסטוריה בדרגת חמישה כוכבים בבוורלי הילס, שם הסוויטות יכולות לרוץ בקלות כמה אלפים דולר ללילה.
כדי להוסיף עלבון נוסף לפציעה, קים קרדשיאן שיתפה פעולה עם Tadao Ando כדי לעצב לעצמה בית מגורים בהתאמה אישית. בעוד שכרית המליבו של ווסט מתפרקת, על פי הדיווחים קרדשיאן שמה את הגימור בתוכניות לאחוזה החדשה שלה בקהילה המדברית לה קווינטה, על מגרש של 2 דונם שבבעלותה במועדון מדיסון האקסקלוסיבי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה